İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
Pazarlama İletişimi ve Halkla İlişkiler Yüksek Lisans Programı, Ljubljana Üniversitesi ile Akademik İşbirliği Gerçekleştirdi
Uluslararasılaşma kapsamında birçok başarıya imza atan üniversitemiz, Ljubljana Üniversitesi ile akademik işbirliği gerçekleştirerek öğrencilerine yeni imkanlar sağlıyor.
Eğitimde uluslararasılaşma ilkesini benimseyen İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEU), iletişim alanında dünyanın önde gelen üniversiteleri arasında gösterilen Ljubljana Üniversitesi ile yeni bir anlaşmaya imza attı. Anlaşma, Ljubljana Üniversitesi Sosyal Bilimler Fakültesi ve üniversitemizin Pazarlama İletişimi ve Halkla İlişkiler Yüksek Lisans Programı arasında gerçekleşti. Bu kapsamda, İEU Pazarlama İletişimi ve Halkla İlişkiler Yüksek Lisans öğrencileri, Ljubljana Üniversitesi’nin kurumsal iletişim ve pazarlama iletişimi alanlarında uluslararası başarılara sahip akademisyenlerinden bir dönem ders alacak. Ayrıca, İEU, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü lisans öğrencileri de çeşitli platformlarda bu akademisyenlerle bir araya gelecek. Söz konusu işbirliği, kısa vadede iki üniversite arasında yapılacak daha kapsamlı anlaşmalara da zemin hazırlayacak.
HABER |TÜM HABERLER
Afet İletişimine ‘İzmir’ Modeli
İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde (İEÜ) görevli 4 akademisyen, küresel iklim değişikliğinin de etkisiyle sel, yangın, hortum ve deprem gibi doğal felaketlerin artması üzerine
Kariyer yolunda 3 günde 7 ziyaret
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, öğrencilerini mezun olmadan önce iş dünyasıyla tanıştırarak kariyer yolculuklarında onlara yeni fırsatlar sunmak
MIRA Creative Women in Labor Market" Erasmus+ Projesi'nin 2. Ulusötesi Toplantısı, İngiltere'nin Hull kentinde gerçekleşti.
İzmir Ekonomi Üniversitesi'ni temsilen ise Dekanımız Prof. Dr. Ebru Uzunoğlu ve Bölüm Başkanımız Doç. Dr. Selin Türkel toplantıda yer aldı.
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi'nin Nisan ayı toplantısı proje koordinatörü ve ortakların katılımıyla gerçekleşti. Proje sürecine ilişkin gelişmeler paylaşılırken, Mayıs
İletişim Araştırmaları Derneği (İLAD) tarafından 2020 yılında akredite edilmiş olan bölümümüz, ara değerlendirme sürecini başarıyla tamamlayarak toplam beş yıllık akreditasyona hak kazandı.
İletişim eğitimi konusunda Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından yetkilendirilen ulusal kalite güvence kuruluşu İLAD, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Programımızı beş yıl süreliğine
Amerika’da ‘İzmir’ gururu
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) mezunu Lena Çavuşoğlu, ailesinin sahibi olduğu firmada çalışmak yerine ‘Yurt dışında akademik kariyer yapacağım’ diyerek hayallerinin peşinden gitti,