
İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
Konuk Akademisyen ve Profesyoneller
Don E. Schultz
Northwestern Üniversitesi, The Medill School, Bütünleşik Pazarlama İletişimi Bölümü öğretim üyesi olan Prof. Don E. Schultz, aynı zamanda Agora, Inc. Danışmanlık Şirketi'nin kurucu başkanıdır. Çalışma alanları arasında bütünleşik pazarlama iletişimi, pazarlama yönetimi, bütünleşik pazarlama iletişiminde stratejik süreç ve yükselen pazarlar gibi konular yer almaktadır. Yüzden fazla makalenin yazarı olup, Journal of Direct Marketing dergisinde kurucu editör, Journal of Marketing Communications ve International Journal of Integrated Marketing Communications dergilerinde yardımcı editörlük yapmaktadır. Bütünleşik pazarlama İletişimi, pazarlama, markalama, reklamcılık, satış promosyonları ve iletişim yönetimi alanlarında dersler ve seminerler vermektedir.
Philip J. Kitchen
Pazarlama ve pazarlama iletişimi alanındaki çalışmalarıyla bilinen Prof. Philip J. Kitchen, ESC Rennes Business School'da öğretim üyesi olarak görev yapmaktadır. Uluslararası yayınevleri tarafından basılan 24 kitabı ve uluslararası endeksli 150'den fazla makalesi bulunmaktır. Prof. Dr. Kitchen, Journal of Marketing Communications’ın editörlüğü ile birlikte Journal of Advertising, Journal of Marketing Management ve European Journal of Marketing gibi birçok akademik dergide hakemlik görevi üstlenmektedir. 20 yıldır düzenlenen Conference on Corporate and Marketing Communications'ın kurucusu ve organizatörü olan Kitchen, bölümümüzde misafir öğretim üyeliği yapmıştır.
Fuat Fırat
The University of Texas-Pan American Pazarlama Bölümü'nde öğretim üyesi olan Prof. Fuat Fırat, pazarlama ve tüketim kültürü alanlarında birçok ödüllü yayına sahiptir. Çalışma alanları arasında tüketici davranışları, post modern kültür, marka ve markalama, örgütler arası ilişkiler, cinsiyet ve tüketim gibi konular bulunmaktadır. Consumption, Markets and Culture Dergsi’nin kurucu editörlüğünü yapmaktadır.
Christine Ogan
Indiana Üniversitesi Gazetecilik ve Yakın Doğu Dilleri ve Kültürleri Bölümleri'nde ders veren Prof. Ogan, uluslararası iletişim, bilgi ve iletişim teknolojilerinde sorunlar, Ortadoğu ve Batı Avrupa konularında akademik çalışmalarını gerçekleştirmektedir.Uluslararası dergilerde yayınlanmış birçok makalesi bulunan Ogan, “Communication and Identitiy in the Diaspora: Turkish Migrants in Amsterdam and their Use of Media” kitabının yazarı ve "Newspaper Leadership” kitabının eş yazarıdır.
Mike Igoe
Fredonia State University of New York, İletişim Bölümü’nde öğretim üyesi olan Yrd. Doç. Dr. Mike Igoe, gazetecilik ve medya hukuku alanlarında dersler vermektedir. Akademisyen kimliğinin yanı sıra, profesyonel anlamda da 30 yıllık gazetecilik ve televizyon programcılığı tecrübesi bulunmaktadır. Özellikle A.B.D’de yayın yapan WGRZ TV için hazırladığı “2 On Your Side” isimli televizyon programıyla tanınmaktadır.
Ted Schwalbe
Fredonia State University of New York, İletişim Bölümü Başkan Vekili olan Ted Schwalbe, iletişim ve bilgisayar teknolojileri, medya hukuku, medya yönetimi ve uluslararası medya alanlarında akademik çalışmalarını gerçekleştirmektedir. Uluslararası medya gelişimi alanında, A.B.D. Dışişleri Bakanlığı'nın Doğu Avrupa ve Afrikada belirli ülkelerde gerçekleştirilen dört önemli projesine başkanlık etmiştir.
HABER |TÜM HABERLER

Afet İletişimine ‘İzmir’ Modeli
İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde (İEÜ) görevli 4 akademisyen, küresel iklim değişikliğinin de etkisiyle sel, yangın, hortum ve deprem gibi doğal felaketlerin artması üzerine

Kariyer yolunda 3 günde 7 ziyaret
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, öğrencilerini mezun olmadan önce iş dünyasıyla tanıştırarak kariyer yolculuklarında onlara yeni fırsatlar sunmak

MIRA Creative Women in Labor Market" Erasmus+ Projesi'nin 2. Ulusötesi Toplantısı, İngiltere'nin Hull kentinde gerçekleşti.
İzmir Ekonomi Üniversitesi'ni temsilen ise Dekanımız Prof. Dr. Ebru Uzunoğlu ve Bölüm Başkanımız Doç. Dr. Selin Türkel toplantıda yer aldı.

‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler

‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler

‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi'nin Nisan ayı toplantısı proje koordinatörü ve ortakların katılımıyla gerçekleşti. Proje sürecine ilişkin gelişmeler paylaşılırken, Mayıs

İletişim Araştırmaları Derneği (İLAD) tarafından 2020 yılında akredite edilmiş olan bölümümüz, ara değerlendirme sürecini başarıyla tamamlayarak toplam beş yıllık akreditasyona hak kazandı.
İletişim eğitimi konusunda Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından yetkilendirilen ulusal kalite güvence kuruluşu İLAD, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Programımızı beş yıl süreliğine

Amerika’da ‘İzmir’ gururu
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) mezunu Lena Çavuşoğlu, ailesinin sahibi olduğu firmada çalışmak yerine ‘Yurt dışında akademik kariyer yapacağım’ diyerek hayallerinin peşinden gitti,