İzmir Ekonomi Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, yaratıcı ve küresel bir eğitim arayan öğrenciler için dinamik ve gelişen bir program sunmaktadır. Mevcut iletişim ortamının gereksinimlerini karşılamak amacıyla teorik bilgiyi ve pratik iletişim becerilerini bir araya getirmektedir. Öğrencilerimizin iletişim alanında gerekli olan entelektüel kapasitelerini, becerilerini, kişisel niteliklerini ve değerlerini geliştirmelerinin son derece önemli olduğuna inanıyoruz.
Bölümümüz, “kurumsal iletişim” ve “pazarlama iletişimi” konularına entegre yaklaşımıyla öne çıkmaktadır. Amacımız, öğrencilerimizi yaratıcı, analitik düşünen ve sorgulayıcı bireyler olarak yetiştirerek profesyonel dünyada önemli roller üstlenmelerini sağlamaktır. Entegre bir bakış açısını benimseyerek kurumsal iletişim ve pazarlama iletişiminin tüm unsurlarına odaklanıyoruz. Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanındaki profesyonellerle gerçekleştirdiğimiz iş birlikleri sayesinde öğrencilerimiz gelecekteki işverenleriyle doğrudan etkileşim kurma fırsatı bulmakta ve ders içeriklerimiz güncel konularla daha ilgili hale gelmektedir.
Alanın temel bilgileriyle donatılan ve disiplinlerarası bir bakış açısı kazanan öğrencilerimiz, program kapsamında stüdyolarda ekip çalışmasına katılarak kampanyalar tasarlamaktadır. Bölüm bünyesindeki çeşitli etkinlikler, öğrencilerimize mezuniyet öncesinde ilgili alanlarda ağ kurma ve deneyim kazanma fırsatı sunmaktadır.
HABERTÜM HABERLER

Afet İletişimine ‘İzmir’ Modeli
İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde (İEÜ) görevli 4 akademisyen, küresel iklim değişikliğinin de etkisiyle sel, yangın, hortum ve deprem gibi doğal felaketlerin ...

Kariyer yolunda 3 günde 7 ziyaret
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, öğrencilerini mezun olmadan önce iş dünyasıyla tanıştırarak kariyer yolculuklarında onlara yeni ...

MIRA Creative Women in Labor Market" Erasmus+ Projesi'nin 2. Ulusötesi Toplantısı, İngiltere'nin Hull kentinde gerçekleşti.
İzmir Ekonomi Üniversitesi'ni temsilen ise Dekanımız Prof. Dr. Ebru Uzunoğlu ve Bölüm Başkanımız Doç. Dr. Selin Türkel toplantıda yer aldı. ...

‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla ...

‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla ...

‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi'nin Nisan ayı toplantısı proje koordinatörü ve ortakların katılımıyla gerçekleşti. Proje sürecine ilişkin gelişmeler ...

İletişim Araştırmaları Derneği (İLAD) tarafından 2020 yılında akredite edilmiş olan bölümümüz, ara değerlendirme sürecini başarıyla tamamlayarak toplam beş yıllık akreditasyona hak kazandı.
İletişim eğitimi konusunda Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından yetkilendirilen ulusal kalite güvence kuruluşu İLAD, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Programımızı beş ...

Amerika’da ‘İzmir’ gururu
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) mezunu Lena Çavuşoğlu, ailesinin sahibi olduğu firmada çalışmak yerine ‘Yurt dışında akademik kariyer yapacağım’ diyerek hayallerinin ...

YENİ GÜZELBAHÇE KAMPÜSÜMÜZ
DetaylarKÜRESEL KARİYER
İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.
Daha Fazlası..BİLİME KATKI
İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.
Daha Fazlası..İNSANA DEĞER
İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.
Daha Fazlası..