
İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
İletişim Araştırmaları Derneği (İLAD) tarafından 2020 yılında akredite edilmiş olan bölümümüz, ara değerlendirme sürecini başarıyla tamamlayarak toplam beş yıllık akreditasyona hak kazandı.

İletişim eğitimi konusunda Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından yetkilendirilen ulusal kalite güvence kuruluşu İLAD, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Programımızı beş yıl süreliğine akredite etti ve bölümümüzün kalite standartlarını karşıladığını onayladı.
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEU) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık lisans eğitiminin amacı, yönetsel bilgi ve becerilerin yanı sıra, iletişim, insan ilişkileri ve yaratıcılık alanlarında uzmanlaşan iletişim yöneticileri yetiştirmektir. İLAD Akreditasyonu bu amaç doğrultusunda kaliteli eğitim sunduğumuzu, alanında yetkin mezunlar yetiştirdiğimizi temin etmektedir.
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümünü tebrik eden İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ebru Uzunoğlu, öğrencilerin eğitim görecekleri üniversite ve programı tercih ederken artık göz önünde bulundurmaları gereken bir kriter daha olduğuna dikkat çekerek, “YÖK tercih kılavuzunda akredite programlar arasında yer alan İEU Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü; akademik kadrosu, teorik ve uygulamalı derslerden oluşan müfredatı ve iş birliği içinde olduğu sektör temsilcileri ile öğrencileri donanımlı bireyler olarak kariyer hayatına hazırlamaktadır” dedi.
Sürekli iyileştirme anlayışı ile kendisini geliştiren, yenilikçi, yaratıcı ve etik iletişimciler yetiştirmeyi kendisine ilke edinen Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü olarak tüm paydaşlarımıza teşekkürlerimizi sunuyoruz.
HABER |TÜM HABERLER

Afet İletişimine ‘İzmir’ Modeli
İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde (İEÜ) görevli 4 akademisyen, küresel iklim değişikliğinin de etkisiyle sel, yangın, hortum ve deprem gibi doğal felaketlerin artması üzerine

Kariyer yolunda 3 günde 7 ziyaret
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, öğrencilerini mezun olmadan önce iş dünyasıyla tanıştırarak kariyer yolculuklarında onlara yeni fırsatlar sunmak

MIRA Creative Women in Labor Market" Erasmus+ Projesi'nin 2. Ulusötesi Toplantısı, İngiltere'nin Hull kentinde gerçekleşti.
İzmir Ekonomi Üniversitesi'ni temsilen ise Dekanımız Prof. Dr. Ebru Uzunoğlu ve Bölüm Başkanımız Doç. Dr. Selin Türkel toplantıda yer aldı.

‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler

‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler

‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi'nin Nisan ayı toplantısı proje koordinatörü ve ortakların katılımıyla gerçekleşti. Proje sürecine ilişkin gelişmeler paylaşılırken, Mayıs

İletişim Araştırmaları Derneği (İLAD) tarafından 2020 yılında akredite edilmiş olan bölümümüz, ara değerlendirme sürecini başarıyla tamamlayarak toplam beş yıllık akreditasyona hak kazandı.
İletişim eğitimi konusunda Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından yetkilendirilen ulusal kalite güvence kuruluşu İLAD, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Programımızı beş yıl süreliğine

Amerika’da ‘İzmir’ gururu
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) mezunu Lena Çavuşoğlu, ailesinin sahibi olduğu firmada çalışmak yerine ‘Yurt dışında akademik kariyer yapacağım’ diyerek hayallerinin peşinden gitti,