
İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
PROF. DON E. SCHULTZ İLE EĞİTİMDEN DAHA FAZLASI!

“Eğitimden daha fazlası” ilkesini benimseyen Fakültemiz, alanında en iyi isimleri öğrencileriyle buluşturmaya devam ediyor. Uluslararasılaşma çalışmaları çerçevesinde bir hafta boyunca fakültemizin konuğu olan Don Schultz, öğrenci ve öğretim elemanlarına yönelik düzenlenen kolokyumda ve katıldığı lisans ve yüksek lisans derslerinde tecrübe ve önerilerini paylaştı. Pazarlama İletişimi alanındaki yenilikleri ve kendi çalışmalarını anlattığı buluşmalarda öğrencileri yapacakları araştırmalar konusunda yönlendirdi. Ayrıca Schultz, fakültemiz öğretim elemanlarının öğrencileri istedikleri alanda çalışmaları konusunda teşvik etmesinin ilerideki profesyonel alanları açısından çok önemli olduğunu dile getirdi.
HABER |TÜM HABERLER

Kariyer yolunda 3 günde 7 ziyaret
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, öğrencilerini mezun olmadan önce iş dünyasıyla tanıştırarak kariyer yolculuklarında onlara yeni fırsatlar sunmak

MIRA Creative Women in Labor Market" Erasmus+ Projesi'nin 2. Ulusötesi Toplantısı, İngiltere'nin Hull kentinde gerçekleşti.
İzmir Ekonomi Üniversitesi'ni temsilen ise Dekanımız Prof. Dr. Ebru Uzunoğlu ve Bölüm Başkanımız Doç. Dr. Selin Türkel toplantıda yer aldı.

‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler

‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi'nin Nisan ayı toplantısı proje koordinatörü ve ortakların katılımıyla gerçekleşti. Proje sürecine ilişkin gelişmeler paylaşılırken, Mayıs

İletişim Araştırmaları Derneği (İLAD) tarafından 2020 yılında akredite edilmiş olan bölümümüz, ara değerlendirme sürecini başarıyla tamamlayarak toplam beş yıllık akreditasyona hak kazandı.
İletişim eğitimi konusunda Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından yetkilendirilen ulusal kalite güvence kuruluşu İLAD, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Programımızı beş yıl süreliğine

Amerika’da ‘İzmir’ gururu
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) mezunu Lena Çavuşoğlu, ailesinin sahibi olduğu firmada çalışmak yerine ‘Yurt dışında akademik kariyer yapacağım’ diyerek hayallerinin peşinden gitti,

Kadın istihdamı için ‘1.3 milyon liralık’ proje
İzmir’de, dezavantajlı gruplardaki kadınların istihdam olanaklarını geliştirmek amacıyla ‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı proje hayata geçirildi.

Dünyaca ünlü ajanstan İEÜ'lü öğrencilere ders
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, uluslararasılaşma yönünde önemli bir adım daha atarak, dünyanın 145 farklı noktasında ofisi bulunan

Kadınların AVM’deki beklentileri araştırıldı
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) yüksek lisans öğrencisi Tolga Tuvay’ın, kadınların AVM’lerdeki beklentilerine yönelik gerçekleştirdiği araştırma ilginç sonuçlar ortaya çıkardı.

İzmir Ekonomi ve Konak Belediyesi’nden örnek iş birliği
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) öğrencileri, dünya genelinde ‘Global Aktif Şehir’ unvanını alan 8’inci yer olmayı hedefleyen Konak Belediyesi için 5 iletişim kampanyası

Öğrenciyken ‘öğretmen’ oldular
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) öğrencileri, dezavantajlı bölgelerdeki çocukların eğitimine ve sosyal gelişimine destek olmak amacıyla harekete geçti, onların hem öğretmeni hem yaşam

Sağlığa ‘Türkçe’ sözlük
Koronavirüsle birlikte günlük hayatımıza giren birçok tıbbi terimin, halk arasında yanlış anlamda kullanılması nedeniyle bilgi kirliliği riskinin oluşması, İzmir Ekonomili gençleri harekete

İzmir Ekonomili gençlerden ‘geri dönüşüm’ için 2 proje
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, evsel katı atıkların ayrıştırılarak geri kazanıma yönlendirilmesi amacıyla Karşıyaka Belediyesi için iki iletişim kampanyası geliştirdi.

Şirketlere 8 maddelik ‘itibar’ önerisi
Koronavirüs nedeniyle yaşanan zorlu süreci en az kayıpla atlatmanın yollarını arayan firmalara, krizi fırsata çevirecek ve itibar artıracak öneriler geldi.

İyilik seferberliğine ‘Başkan’ ve ‘Rektör’ desteği
Dezavantajlı çocuklara destek olan “Abla-Ağabey-Kardeş” projesini dijitale taşıyan öğrencilerimize, Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer ve Rektör Prof. Dr. Murat Aşkar da katıldı.

Kampüsten yeşil sahalara uzanan ‘iyilik’ seferberliği
“Abla-Ağabey-Kardeş” projesinde öğrencilerimiz, çocuklara moral vermek amacıyla videolar hazırlayan Göztepeli Serdar Gürler, Halil Akbunar, Berkan Emir ve Soner Aydoğdu’nun görüntülerini çocuklara ulaştırdı.

İzmir’den Türkiye’ye online ‘yaratıcılık’ festivali
Bölümümüz, reklamcılık alanında gençlerin vizyonunu geliştirmek ve iletişim sektörünün önde gelen isimleriyle bir araya gelmelerini sağlamak amacıyla çevrimiçi olarak “GençYaratıcı Festivali” düzenleyecek.

Virüse karşı ‘Pandemi Akademi’
Koronavirüsün hukuk, eğitim, sağlık ve ticaret gibi farklı alanlardaki etkilerinin uzman isimler tarafından değerlendirilmesi ve çözüm önerilerinin oluşturulması amacıyla “Pandemi Akademi” kuruldu.

Müdür Aşkın’dan İzmir Ekonomi’de ‘Kamuoyu ve İletişim’ dersi
İzmir İl Emniyet Müdürü Dr. Hüseyin Aşkın, Pazarlama İletişimi ve Halkla İlişkiler Tezli Yüksek Lisans programımızda ders vermeye başladı.

Geleceğin iletişimcileri mesleklerini tanıdı
İletişim Fakültesi'nin gelenekselleştirdiği “İletişim Atölyesi” etkinliğinin 9'uncusu, bu yıl 14 farklı liseden 116 genci, iletişim profesyonelleriyle bir araya getirdi.

İzmir Ekonomili Altay’dan üç ödül birden
Bölümümüz öğretim görevlilerinden Cansu Altay, reklam alanında Türkiye’nin en prestijli festivallerinden biri olan Kristal Elma’da üç ödülü İzmir’e getirdi.

Geleceğin iletişimcileri için ortaklık
İzmir Ekonomi Üniversitesi ile İzmir Reklamcılar Derneği, geleceğin iletişimcilerinin deneyim kazanması için el sıkıştı.

ÇOCUK GİBİ BAK AVRUPA’DA
İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi öğrencileri tarafından 2018 yılında başlatılan ve Ege Bölgesi'ndeki üniversiteler başta olmak üzere tüm üniversitelerden ilgi ve destek

ÇOCUK GİBİ BAK AMERİKA’YA DAVET EDİLDİ
İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi öğrencileri tarafından 2 dönemdir yürütülen “Çocuk Gibi Bak” projesi, 29 Ocak’ta Amerika’ya sunum yapmaya gidiyor. Peer-to-peer (P2P):

HAYAL KURMAK HER ÇOCUĞUN HAKKI!
İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi öğrencileri, mülteci çocuklara hayal dünyalarının kapılarını aralamaları için destek veriyor. Öğrenciler, ülkemizde yaşayan mülteci çocuklara karşı olumsuz

HAYAL KURMAK HER ÇOCUĞUN HAKKI!
İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğrencileri, mülteci çocuklara hayal dünyalarının kapılarını aralamaları için destek veriyor. Öğrenciler, ülkemizde yaşayan mülteci çocuklara karşı olumsuz

İletişim Fakültesi Olarak Bu Yıl 7.sini Düzenlediğimiz İletişim Atölyesi'ne Altı Farklı Liseden Çok Sayıda Öğrenci Katıldı.

Asla Yaşlanma GençYaratıcı!
GençYaratıcı İletişim Hizmetleri Ajansımız 2016-2017 yılı sergisini gerçekleştirdi.

Hugo Boss Kurumsal İletişim Direktörü Naim Kutlu'yu Ağırladık
Hugo Boss Kurumsal İletişim Direktörü Naim Kutlu, üniversitemizde öğrencilerimizle güzel bir sohbet gerçekleştirdi.

Necla Zarakol: "Halkla ilişkiler, ürün satmak değil değer inşa etmektir."
Daha önce bölümümüzde de ders veren Zarakol İletişim Hizmetleri Yönetim Kurulu Başkanı Necla Zarakol'u tekrar okulumuzda görmekten büyük mutluluk duyduk.

Öğrencilerimiz, bu yıl Ege Üniversitesi'nde düzenlenen H.İ.T. Fikirler Atölye Çalışması'na katıldı
İzmir'de bulunan üniversitelerdeki Halkla İlişkiler ve Reklamcılık, Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümlerinden öğrencileri bir araya getiren H.İ.T. Fikirler Atölye Çalışması bu yıl

"Hayallerinizin peşinden koşmayın! Hayallerinizi gerçekleştirin!"
Reklamcılık Kulübü, konferans salonunda Gezimanya'nın kurucuları Tuğçe Yılmaz ve Murat Özbilgi'yi ağırladı.

Mezunumuz Tunç Erdem, MIXX Awards Türkiye'den ödüllerle döndü
Mezunumuz Tunç Erdem'in Dijital Medya Yöneticisi olarak yer aldığı BPN İstanbul ekibi, MIXX Awards Türkiye'den bir Altın MIXX ve bir Gümüş MIXX

Bölümümüzün öğretim üyelerinden Yrd. Doç. Dr. Yeşim Kaptan Özakça, akademik çalışmalarını yarıyıl tatilinde ABD’de sürdürdü

Pazarlama İletişimi ve Halkla İlişkiler Yüksek Lisans Programı, Ljubljana Üniversitesi ile Akademik İşbirliği Gerçekleştirdi

İLETİŞİM FAKÜLTESİ CMC 2015’E EVSAHİPLİĞİ YAPTI
İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü ev sahipliğinde bu yıl 20.si düzenlenen Uluslararası Kurumsal ve Pazarlama İletişimi Konferansı’na (CMC 2015) 18

PROF. DON E. SCHULTZ İLE EĞİTİMDEN DAHA FAZLASI!
Bütünleşik Pazarlama İletişimi alanının dünyaca ünlü ismi Northwestern Üniversitesi’nden Prof. Don Schultz’u, bir hafta boyunca fakültemizde misafir öğretim üyesi olarak ağırladık. Schultz, ziyareti

CMC 2015 İÇİN GERİ SAYIM BAŞLADI!
Bu yıl 20.si düzenlenecek olan Uluslararası Kurumsal ve Pazarlama İletişimi Konferansı (CMC 2015)’na Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü olarak ev sahipliği yapıyoruz.

SEKTÖRE BİR ADIM DAHA!
İEU Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, sektörü daha yakından tanımak amacıyla İstanbul’daki ajansları ziyaret etti. Öğrenciler, gezi boyunca sektörden başarılı isimlerin

GENÇ İLETİŞİMCİLER YARIŞMASI'NDAN BU YIL DA ÖDÜLLERLE DÖNDÜK
26. Aydın Doğan Vakfı Genç İletişimciler Yarışması'nda Fakülte öğrencilerimiz iki farklı kategoride ödüle layık görüldü.

İZMİR REKLAMCILAR DERNEĞİ 25. YIL SERGİSİ
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü ile İzmir Reklamcılar Derneği işbirliği ile gerçekleşen "Sınır Tanımayanların Çeyrek Asrı" sergisi İzmir reklamcılığının 25 yıllık hikayesine tanık

H.İ.T FİKİRLER BU YIL İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ’NDEYDİ
Bu yıl ikincisi İzmir Ekonomi Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü organizasyonu ile düzenlenen H.İ.T. Fikirler Atölye Çalışması, 21 Mart 2014 tarihinde

KARŞIYAKA CİHAT KORA ANADOLU LİSESİ İF'DEYDİ
Karşıyaka Cihat Kora Anadolu Lisesi öğrencileri Çarşamba günü İletişim Fakültesi Stüdyoları'ndaydı.

LİSE ÖĞRENCİLERİ İLETİŞİM ATÖLYESİ’NDE ÜNİVERSİTE YAŞAMIYLA TANIŞTI
Üçüncü kez düzenlenen İletişim Atölyesi dört farklı liseden gelen 29 öğrencinin katılımı ile İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde gerçekleşti.

3. Liselere Yönelik İletişim Atölyesi Başlıyor
İletişim Fakültesi dönem içi etkinlikleri çerçevesinde 21-22 Ocak tarihlerinde gerçekleşecek İletişim Atölyesi'nde, seçili liselerin (toplamda 5 lise) 10., 11. veya 12. sınıf

İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTELİ GENÇ İLETİŞİMCİLERDEN ÜST ÜSTE İKİ BİRİNCİLİK
Aydın Doğan Vakfı tarafından 25.si düzenlenen Genç İletişimciler Yarışması’nda Kurumsal İletişim dalında birincilik ödülünü İzmir Ekonomi Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü

Post-modern Dünyada Bütünleşik İletişim İEÜ’de Tartışılıyor
İzmir Ekonomi Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü tarafından düzenlenen “Post-modern Dünyada Bütünleşik İletişim (InComm2013)” konferansı, 10 Mayıs 2013 tarihinde Prof. Philip

İzmir Ekonomi'nin genç iletişimcilerine üç ödül
İzmir Ekonomi Üniversitesi, Genç İletişimciler Yarışması'nda üç kategoride ödüle layık görüldü. İEÜ öğrencileri Kurumsal İletişim dalında birinci, Sosyal Sorumluluk Projesi ve Gazete

Ara Dönem Staj Talepleri Hakkında
Stajların öngörülen sınıf sonlarında yapılması esastır. Ancak 27.11.2012 tarihli Senato kararı gereğince; yalnız aşağıda belirtilen durumdaki öğrencilere, Güz dönemi final sınavları bitiş

Cüneyt Devrim ile Sosyal Medya Üzerine
Project House yönetici ortaklarından Cüneyt Devrim, İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü son sınıf öğrencilerinin atölye dersine konuk oldu.

SOSYAL MEDYA'NIN EN İYİSİ İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ
İzmir Ekonomi Üniversitesi, Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği tarafından bu yıl 5’incisi düzenlenen “Doğrudan Pazarlama” ödüllerinde birincilik ödülünü kazandı.

Kanada Simon Fraser Üniversitesi’nden Prof. Dr. Robert Hackett İletişim Fakültesi öğrencileri ve öğretim üyeleri ile bir araya geliyor.
Kanada Simon Fraser Üniversitesi’nden Prof. Dr. Robert Hackett İletişim Fakültesi öğrencileri ve öğretim üyeleri ile bir araya geliyor.

İletişim Fakültesi Budapest College Of Communication and Business’dan gelen iki konuğunu ağırlıyor
Budapest College Of Communication and Business’dan Doç. Dr. Arpad Papp-Vary ve Yrd. Doç. Dr. Gabor Rekettye, İzmir Ekonomi Üniversitesi Halkla İlişkiler ve

Genç İletişimciler Yarışması’nda Finaldeyiz!
Aydın Doğan Vakfı tarafından bu yıl yirmi dördüncüsü düzenlenen ‘Genç İletişimciler Yarışması’nda Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nden iki öğrenci grubumuz halkla ilişkiler

Kampanya Planlaması dersi öğrencileri briflerini aldılar
Gerçek iletişim sorunlarının çözümüne yönelik bir ders olan Kampanya Planlaması dersinin bu yılki konukları Pepsico Yiyecek, Myga, Diverso ve EÇEV oldu.

İnci Holding Kurumsal İletişim Yöneticisi Ezgi Hıra Pazarlama İletişiminde Uygulamalı Atölye Dersine Konuk Oldu
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü son sınıf öğrencilerinin Pazarlama İletişiminde Uygulamalı Atölye dersine konuk olan İnci Holding Kurumsal İletişim Yöneticisi Ezgi Hıra,

Prof. Dr. Sevda Alankuş, Pazarlama İletişiminde Uygulamalı Atölye Dersine Konuk Oldu
İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Sevda Alankuş, Pazarlama İletişiminde Uygulamalı Atölye dersi kapsamında, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü son

Dilek Özman’ın Bakışından Bütünleşik Pazarlama İletişimi
İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü son sınıf öğrencileri workshop dersi kapsamında Marka danışmanı ve eğitmen Dilek Özman ile bir araya

Prof. Dr. John Downing İEU’de ders verecek!
Alternatif medya çalışmalarının ve kuramlarının dünyada tanınmış en önemli isimlerinden olan Prof. Dr. John Downing Bahar döneminde İletişim Fakültesi’nde Doç. Dr. Pantelis

İEU İletişim Fakültesi Kasım’da ünlü yazar ve akademisyen Dr. Mehmet Yaşın’ı ağırlıyor.
Kıbrıslıtürk ve Türkiye Edebiyatının ödüllü romancı ve şairi, Edebiyat Eleştirisi ve Karşılaştırmalı Edebiyat konularında bilimsel çalışmaları bulunan Mehmet Yaşın (Ph.D), 23 Kasım

Başarı ve ödüllerimiz
2009 yılı mezunlarımızdan Fabienne Filippucci ve Buğra Dedeoğlu’nun başarılarıyla gururlanırken, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğretim üyelerimiz Yrd. Doç. Dr. Ebru Uzunoğlu

Sosyal medyanın kalbi İzmir’de attı
İzmir Ekonomi Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencilerinden oluşan Şapka Takımı’nın organizasyonu ile Sosyal Medya Uygarlığında Marka Yönetimi etkinliği, 24 Nisan

Reklamcılık Vakfı / Vodafone FreeZone Çaylak Kampı başvuruları başladı
Geçtiğimiz yıl ilki düzenlenen Reklamcılık Vakfı / Vodafone Freezone Çaylak Kampı’nın ikincisi bu yıl 2-13 Temmuz 2012 tarihlerinde İstanbul’da gerçekleştirilecek. Kampın son

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri ‘Campaign’ dergisinde
İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü ve bölümün öğrenci topluluğu Şapka Takımı, Campaign dergisinin The Voice bölümüne konuk oldu. Derginin editörlerinden

Rabarba İletişim Fakültesi’ndeydi
İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, Pazarlama İletişiminde Uygulamalı Atölye dersi kapsamında sektörden önemli isimleri ağırladı.

“Reklam Oburları Kampüste” İEÜ’de
Her yıl dünyanın dört bir yanından toplanarak arşivlenen binlerce reklamı 40 dakikalık kahkaha yüklü bir eğlenceye çeviren ve Türkiye’nin çeşitli yanındaki kampüslere

Semih Yalman: Dünyayı iletişim değiştirecek
Campaign Türkiye Dergisi Mayıs ayı sayısında İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi’ne yer verecek. Bu nedenle Campaign Türkiye editörlerinden Semih Yalman, 25 Nisan

Sosyal medya İzmir’de tartışılacak
Dünyada olduğu kadar Türkiye’de de giderek artan sosyal medya kullanımı, İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından 24 Nisan 2012′de düzenlenecek olan “Sosyal

3. sınıflar sektör gezisi için İstanbul’daydı
İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü 3. Sınıf öğrencileri, ulusal sektör oyuncularıyla tanışmak ve kuramsal bilgilerin pratikteki uygulamalarına

Necla Zarakol’dan “Yeni Medya Düzeni”
İletişim alanının önde gelen isimlerinden Necla Zarakol “Yeni Medya Düzeni ve Türkiye” başlıklı bir konuşma yapacak. İletişim Fakültesi kolokyumlarının bir parçası olarak

Bayülgen “Marka”ları anlattı
İzmir Ekonomi Üniversitesi Halkla İlişkiler Kulübü, ‘‘Sohbet Zamanı’’ etkinliklerinin ilkini NEF Satış ve Pazarlama Direktörü Hakan Bayülgen ile 16 Mart Cuma günü

Hakan Bayülgen İEÜ’nün konuğu oluyor
Halkla İlişkiler Kulübü, “Sohbet Zamanı” etkinlikleri kapsamında ilk konuğu olarak NEF Satış ve Pazarlama Direktörü Hakan Bayülgen’i ağırlıyor.

Alice BBDO Strateji Direktörü Haluk Sicimoğlu İEU’daydı
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, Alice BBDO Strateji Direktörü Haluk Sicimoğlu ve Reklam Yazarı Cem Öztürk’ü ağırladı. Yrd. Doç. Dr. Yeşim Kaptan

Swissotel Grand Efes İzmir Pazarlama Müdürü Pınar Baykal İEU’daydı
Swissotel Grand Efes İzmir Pazarlama Müdürü Pınar Baykal, “Halkla İlişkilerde Güncel Eğilimler” dersine konuk oldu. Öğrencilere otelin İzmir’de açılışından itibaren izlediği iletişim

Son sınıflar iş dünyası ile buluşmaya devam ediyor
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü son sınıf öğrencilerine kariyer hedeflerini belirlemelerinde yardımcı olma amacını taşıyan Pazarlama İletişiminde Uygulamalı Atölye dersinin konukları; pazarlamadan

Prof. Dr. Marwan Kraidy, Arap medyasını anlattı
Pennsylvania Üniversitesi Annenberg İletişim Okulu’ndan Prof. Dr. Marwan Kraidy, İletişim Fakültesi kolokyum serisinin konuğu oldu.

Araştırma görevlilerimizden Özgür Seçim, Anadolu Üniversitesi’ne konuk oldu
Bölümümüz araştırma görevlilerinden Özgür Seçim, Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi’nde ‘Reklam Tarihi’ dersine konuk oldu.

Erasmus öğrencilerinden İletişim Fakültesi’ne tam not
2011-2012 akademik yılının başlamasıyla birlikte güz döneminde eğitim görecek Erasmus öğrencilerini İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde ağırlamaya başladık.

Kolokyum: Dr. Marwan Kraidy
İletişim Fakültesi kolokyum serisinin konuğu bu kez Pennsylvania Üniversitesi Annenberg İletişim Okulu’ndan Dr. Marwan Kraidy olacak. 27 Ekim Perşembe günü saat 16:00′da K104′te

Mezunlarımızdan gururlandıran ödül
İzmir Ekonomi Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü 2009 yılı mezunlarımızdan Concept Ajans marka yöneticisi Fabienne Filippucci, ‘Şekerbank: Üreten Susarsa Türkiye Susar’

Doç. Dr. Syed Pasha bölümümüzdeydi
New York Eyalet Üniversitesi İletişim Bölümü’nden Doç. Dr. Syed Pasha 31 Temmuz-16 Ağustos tarihleri arasında İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nü

PRA yaz aktiviteleri dopdolu geçti
Yoğun geçen akademik yılın ardından yaz döneminde bir araya gelebilmek, paylaşımlarda bulunmak ve eğlenmek için bu yaz Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü

Osmanlı’da Reklamcılık sergisi
İzmir Ekonomi Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü araştırma görevlilerinden Özgür Seçim, 3-10 Ekim 2011 tarihleri arasında, İzmir Ekonomi Üniversitesi fuaye alanında, Osmanlı’da

Pazarlama İletişiminde Uygulama Atölye dersi konuklarını ağırladı
İzmir Ekonomi Üniversitesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü son sınıf öğrencileri uygulamalı atölye dersinde The Reklam Ajansı ortağı Kerim Han Milar’ı ağırladı.

General Motors Kurumsal İlişkiler Direktörü Sinan Ulusoy Halkla İlişkiler ve Reklamcılık öğrencileri ile buluştu
General Motors Kurumsal İlişkiler ve Dış İlişkiler Direktörü Sinan Ulusoy, 4 Mayıs 2011 tarihinde İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde düzenlenen söyleşiye konuk oldu.

Sosyal Medya Uygarlığında Pazarlama İletişimi
“Değerli iletişimciler yetiştirme” sloganı ile kendini konumlandıran İzmir Ekonomi Üniversitesi, İletişim Fakültesi, gündemde olan konuları eğitim öğretim programına dahil etmenin yanı sıra

Pazarlama İletişimi İEÜ’de Konuşuldu
İzmir Ticaret Odası (İTO), İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) ve İzmir Reklamcılar Derneği (İRD) işbirliğiyle düzenlenen “1. Ulusal Pazarlama İletişimi Kongresi” 8-9 Nisan

İzmir Ekonomi Üniversitesi’nin Sosyal Sorumluluk Başarısı
“Bitkisel Atık Yağların Biyodizele Dönüşümü” konulu projeyle yarışmaya katılan İEÜ Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri Ceren Güven, Pınar Ekler, Başak Özkan