İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
Sosyal medya İzmir’de tartışılacak
İzmir Ekonomi Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri tarafından kurulan ‘’Şapka Takımı’’ tarafından organize edilen söyleşide, Türkiye’nin önde gelen markaları Vodafone sponsorluğunda buluşacak. 24 Nisan’da açılış konuşmalarıyla başlayacak olan söyleşiye, Hürriyet İnternet Grubu Başkan Yardımcısı Erhan Acar, Vodafone’dan Emre Kanaat, 41? 29! Dijital Ajans’tan Alemşah Öztürk, Moova Yönetim Kurulu Başkanı Olcay Sunucu’nun yanı sıra Cüneyt Devrim, Arda Erdik, Gamze Rudee, Irmak Emekdaş ve Erdal Erdoğdu konuşmacı olarak katılacak.
Etkinliğe katılım sınırlıdır, kayıt için: http://iletisim.ieu.edu.tr/sapkatakimi/kayit
SOSYAL MEDYA UYGARLIĞINDA MARKA YÖNETİMİ ETKİNLİĞİ PROGRAMI
09:15-09:30 Açılış Konuşmaları
09:30-10:00 Sosyal Medya ve Türkiye’deki Durum
Cüneyt Devrim – IAB
10:00-11:30 Sosyal Medyanın Marka Yönetimi Üzerine Etkileri
Emre Kanaat – Vodafone, Erhan Acar- Hürriyet
11:30-11:45 Kahve Arası
11:45-13:15 Tüketici Krallığının Yeni Tahtı Sosyal Medyada Yapılması ve Yapılmaması Gerekenler
Olcay Sunucu – Moova, Alemşah Öztürk – 41?29!
13:15-14:30 Yemek Arası
14:30-14:45 İçimizden Biri:
Erdal Erdoğdu – Zarakol 2.0
14:45-16:45 Sosyal Medyada Başarılı Marka Yönetiminin Sırları
Doritos Akademi
Gamze Rudee – Tribal DDB, Arda Erdik – DDB Medina, Irmak Emekdaş – PepsiCo
16.45-17.00 Kapanış konuşmaları
HABER |TÜM HABERLER
Afet İletişimine ‘İzmir’ Modeli
İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde (İEÜ) görevli 4 akademisyen, küresel iklim değişikliğinin de etkisiyle sel, yangın, hortum ve deprem gibi doğal felaketlerin artması üzerine
Kariyer yolunda 3 günde 7 ziyaret
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, öğrencilerini mezun olmadan önce iş dünyasıyla tanıştırarak kariyer yolculuklarında onlara yeni fırsatlar sunmak
MIRA Creative Women in Labor Market" Erasmus+ Projesi'nin 2. Ulusötesi Toplantısı, İngiltere'nin Hull kentinde gerçekleşti.
İzmir Ekonomi Üniversitesi'ni temsilen ise Dekanımız Prof. Dr. Ebru Uzunoğlu ve Bölüm Başkanımız Doç. Dr. Selin Türkel toplantıda yer aldı.
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi'nin Nisan ayı toplantısı proje koordinatörü ve ortakların katılımıyla gerçekleşti. Proje sürecine ilişkin gelişmeler paylaşılırken, Mayıs
İletişim Araştırmaları Derneği (İLAD) tarafından 2020 yılında akredite edilmiş olan bölümümüz, ara değerlendirme sürecini başarıyla tamamlayarak toplam beş yıllık akreditasyona hak kazandı.
İletişim eğitimi konusunda Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından yetkilendirilen ulusal kalite güvence kuruluşu İLAD, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Programımızı beş yıl süreliğine
Amerika’da ‘İzmir’ gururu
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) mezunu Lena Çavuşoğlu, ailesinin sahibi olduğu firmada çalışmak yerine ‘Yurt dışında akademik kariyer yapacağım’ diyerek hayallerinin peşinden gitti,