İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
Hakan Bayülgen İEÜ’nün konuğu oluyor
Halkla İlişkiler Kulübü, “Sohbet Zamanı” etkinlikleri kapsamında ilk konuğu olarak NEF Satış ve Pazarlama Direktörü Hakan Bayülgen’i ağırlıyor. Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümümüzün 3. Sınıf öğrencileri tarafından geçtiğimiz dönem kurulan Halkla İlişkiler Kulübü, sektörün önde gelen isimlerini geleceğin iletişimcileri ile buluşturmayı hedefliyor. Kulüp, önümüzdeki günlerde sektördeki diğer deneyimli isimlerle de sohbet toplantıları düzenleyecek.
Hakan Bayülgen’le sohbet 16 Mart Cuma günü saat 13:30′da İletişim Fakültesi Stüdyoları’nda gerçekleştirilecek.
Hakan Bayülgen kimdir?
İtalya’da Pauda Üniversitesi’nden mezun olduktan sonra, yine aynı üniversitede siyasal bilimler alanında lisansüstü eğitimini tamamladı. Kariyerine 1997 yılında Better Silver’da satış ve pazarlama danışmanı olarak başladı. Daha sonra Orjin Grup ve Kareks’ de görev alan Hakan Bayülgen, 2003 yılında Borusan Otomotive’e katılarak Land Rover satış müdürü, BMW Motorrad ve Mini marka yöneticisi olarak görev yaptı. Şubat 2012’de Borusan ile yollarını ayıran Hakan Bayülgen, halen Timur Holding bünyesinde NEF satış ve pazarlama direktörlüğü görevini yürütmektedir.
HABER |TÜM HABERLER
Afet İletişimine ‘İzmir’ Modeli
İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde (İEÜ) görevli 4 akademisyen, küresel iklim değişikliğinin de etkisiyle sel, yangın, hortum ve deprem gibi doğal felaketlerin artması üzerine
Kariyer yolunda 3 günde 7 ziyaret
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, öğrencilerini mezun olmadan önce iş dünyasıyla tanıştırarak kariyer yolculuklarında onlara yeni fırsatlar sunmak
MIRA Creative Women in Labor Market" Erasmus+ Projesi'nin 2. Ulusötesi Toplantısı, İngiltere'nin Hull kentinde gerçekleşti.
İzmir Ekonomi Üniversitesi'ni temsilen ise Dekanımız Prof. Dr. Ebru Uzunoğlu ve Bölüm Başkanımız Doç. Dr. Selin Türkel toplantıda yer aldı.
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi'nin Nisan ayı toplantısı proje koordinatörü ve ortakların katılımıyla gerçekleşti. Proje sürecine ilişkin gelişmeler paylaşılırken, Mayıs
İletişim Araştırmaları Derneği (İLAD) tarafından 2020 yılında akredite edilmiş olan bölümümüz, ara değerlendirme sürecini başarıyla tamamlayarak toplam beş yıllık akreditasyona hak kazandı.
İletişim eğitimi konusunda Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından yetkilendirilen ulusal kalite güvence kuruluşu İLAD, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Programımızı beş yıl süreliğine
Amerika’da ‘İzmir’ gururu
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) mezunu Lena Çavuşoğlu, ailesinin sahibi olduğu firmada çalışmak yerine ‘Yurt dışında akademik kariyer yapacağım’ diyerek hayallerinin peşinden gitti,