Logo
My IEU Logo
EN
Üniversite
Başkanımızdan
Rektörümüzden
Tarihçe
Mütevelli Heyeti
İdari Birimler
Rektörlük
Misyon ve Vizyon
Burslar
İş Birliği
İEÜ'de Kalite Yapılanması
Yönetmelik / Yönerge
Ödüllerimiz
Kişisel Verilerin Korunması
Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Planı
İlke ve Politikalarımız
Akademik
Yüksekokullar
Fakülteler
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Ortak Dersler
  • Adalet Meslek Yüksekokulu
  • Meslek Yüksekokulu
  • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
  • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
  • Yabancı Diller Yüksekokulu
  • Fen-Edebiyat Fakültesi
  • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
  • Hukuk Fakültesi
  • İletişim Fakültesi
  • İşletme Fakültesi
  • Mühendislik Fakültesi
  • Sağlık Bilimleri Fakültesi
  • Tıp Fakültesi
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Ekonomi Alanı
  • Hukuk Alanı
  • İletişim Alanı
  • İşletme Alanı
  • Lojistik Alanı
  • Matematik Alanı
  • Mimarlık Alanı
  • Mühendislik Alanı
  • Psikoloji Alanı
  • Sağlık Alanı
  • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Alanı
  • Sürdürülebilir Enerji Alanı
  • Tasarım Çalışmaları Alanı
  • Yabancı Diller Eğitimi Alanı
Araştırma
Araştırma Merkezleri
Kütüphane
Akıllı Kampüs
Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
İzmir Bilimpark
Sürekli Eğitim Merkezi (EKOSEM)
Çocuk Üniversitesi
Etik Kurul
Öğretme ve Öğrenme Merkezi (EKOEĞİTİM)
Psikolojik Uygulama ve Araştırma Merkezi (PUAM)
Kampüs
İEÜ'de Hayat
İzmir
Kütüphane
Yurtlar ve Barınma
Kafe ve Restoran
Öğrenci Kulüpleri
İEÜ Yayınevi
Engelli Destek Birimi
Sağlık ve Psikolojik Danışma
INTERNATIONAL
İletişim
İzmir Ekonomi Üniversitesi
  • Üniversite
    • Başkanımızdan
    • Rektörümüzden
    • Tarihçe
    • Mütevelli Heyeti
    • İdari Birimler
    • Rektörlük
    • Misyon ve Vizyon
    • Burslar
    • İş Birliği
    • İEÜ'de Kalite Yapılanması
    • Yönetmelik ve Yönergeler
    • Ödüllerimiz
    • Kişisel Verilerin Korunması
    • Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Planı
    • İlke ve Politikalarımız
  • Akademik
    • Yüksekokullar
      • Adalet Meslek Yüksekokulu
        • Adalet Meslek Yüksekokulu
        • Adalet (Türkçe)
        • Hukuk Büro Yönetimi ve Sekreterliği
      • Meslek Yüksekokulu
        • Meslek Yüksekokulu
        • Bankacılık ve Sigortacılık (Türkçe)
        • Bilgisayar Programcılığı (Türkçe)
        • Dış Ticaret (Türkçe)
        • Grafik Tasarım (Türkçe)
        • İç Mekân Tasarımı (Türkçe)
        • İnşaat Teknolojisi (Türkçe)
        • İş Sağlığı ve Güvenliği (Türkçe)
        • Mimari Restorasyon (Türkçe)
        • Radyo ve Televizyon Programcılığı (Türkçe)
        • Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri (Türkçe)
        • Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği (Türkçe)
        • Turizm ve Otel İşletmeciliği (Türkçe)
        • Uygulamalı İngilizce Çevirmenlik
      • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
        • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
        • Çocuk Gelişimi (Türkçe)
        • Fizyoterapi (Türkçe)
        • İlk ve Acil Yardım Programı (Türkçe)
        • Optisyenlik (Türkçe)
        • Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik (Türkçe)
        • Tıbbi Görüntüleme Teknikleri (Türkçe)
        • Tıbbi Laboratuvar Teknikleri (Türkçe)
        • Yaşlı Bakımı (Türkçe)
      • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
        • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
        • Gastronomi ve Mutfak Sanatları
      • Yabancı Diller Yüksekokulu
    • Fakülteler
      • Fen-Edebiyat Fakültesi
        • Fen-Edebiyat Fakültesi
        • Fizik
        • Matematik
        • İngilizce Mütercim ve Tercümanlık
        • Psikoloji
        • Sosyoloji
      • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
        • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
        • Endüstriyel Tasarım
        • Görsel İletişim Tasarımı
        • İçmimarlık ve Çevre Tasarımı
        • Mimarlık
        • Tekstil ve Moda Tasarımı
      • Hukuk Fakültesi
      • İletişim Fakültesi
        • İletişim Fakültesi
        • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
        • Sinema ve Dijital Medya
        • Yeni Medya ve İletişim
      • İşletme Fakültesi
        • İşletme Fakültesi
        • Ekonomi
        • İşletme
        • Lojistik Yönetimi
        • Muhasebe ve Denetim Programı
        • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler
        • Uluslararası Ticaret ve Finansman
      • Mühendislik Fakültesi
        • Mühendislik Fakültesi
        • Bilgisayar Mühendisliği
        • Biyomedikal Mühendisliği
        • Elektrik-Elektronik Mühendisliği
        • Endüstri Mühendisliği
        • Gıda Mühendisliği
        • Genetik ve Biyomühendislik
        • Havacılık ve Uzay Mühendisliği
        • İnşaat Mühendisliği
        • Makine Mühendisliği
        • Mekatronik Mühendisliği
        • Yazılım Mühendisliği
      • Sağlık Bilimleri Fakültesi
        • Sağlık Bilimleri Fakültesi
        • Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölümü
        • Hemşirelik
        • Sağlık Yönetimi
        • Beslenme ve Diyetetik
      • Tıp
    • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
      • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
      • Ekonomi Lisansüstü Programları
        • Finans Ekonomisi Yüksek Lisans Programı (Tezli)
        • Finans Ekonomisi Yüksek Lisans Programı (Tezsiz)
      • Hukuk Lisansüstü Programları
        • Kamu Hukuku Yüksek Lisans Programı (Tezli)(Türkçe)
        • Kamu Hukuku Yüksek Lisans Programı (Tezsiz) (Türkçe)
        • Kamu Hukuku Doktora Programı
        • Özel Hukuk Yüksek Lisans Programı (Tezli) (Türkçe)
        • Özel Hukuk Yüksek Lisans Programı (Tezsiz) (Türkçe)
        • Özel Hukuk Doktora Programı
      • İletişim Lisansüstü Programları
        • Marka İletişimi (Tezsiz) (Türkçe)
        • Pazarlama İletişimi ve Halkla İlişkiler (Tezli)
      • İşletme Lisansüstü Programları
        • İşletme Uzaktan Öğretim Yüksek Lisans Programı (e-MBA) (Türkçe)
        • İşletme (MBA) Yüksek Lisans Programı (Tezli)
        • İşletme (Doktora)
        • Yöneticiler İçin İşletme Yüksek Lisans Programı (Türkçe / Tezsiz)
      • Lojistik Yönetimi Lisansüstü Programları
        • Lojistik Yönetimi Yüksek Lisans Programı (Tezli)
        • Lojistik Yönetimi Yüksek Lisans Programı (Tezsiz)
      • Matematik Lisansüstü Programları
        • Uygulamalı Matematik ve İstatistik (Doktora)
      • Mimarlık Lisansüstü Programları
        • Mimarlık Yüksek Lisans Programı (Tezli)
      • Mühendislik Lisansüstü Programları
        • Bilgisayar Mühendisliği Yüksek Lisans Programı (Tezli)
        • Bilgisayar Mühendisliği Yüksek Lisans Programı (Tezsiz)
        • Bilgisayar Mühendisliği (Doktora)
        • Biyomühendislik Yüksek Lisans Programı (Tezli)
        • Elektrik ve Elektronik Mühendisliği Yüksek Lisans Programı (Tezli)
        • Elektrik-Elektronik Mühendisliği Yüksek Lisans (Tezsiz)
        • Elektrik-Elektronik Mühendisliği (Doktora)
        • Endüstri Mühendisliği Yüksek Lisans Programı (Tezli)
        • Makine Mühendisliği Tezli Yüksek Lisans Programı (İngilizce)
      • Psikoloji Lisansüstü Programları
        • Deneysel Psikoloji Yüksek Lisans Programı (Tezli)
        • Deneysel Psikoloji Doktora Programı
        • Klinik Psikoloji Yüksek Lisans Programı (Tezli)
      • Sağlık Lisansüstü Programları
        • Cerrahi Hastalıkları Hemşireliği Yüksek Lisans Programı (Tezli) (Türkçe)
      • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Lisansüstü Programları
        • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Yüksek Lisans Programı (Tezli)
        • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Yüksek Lisans Programı (Tezsiz)
        • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Doktora Programı
      • Sürdürülebilir Enerji Lisansüstü Programları
        • Sürdürülebilir Enerji Yüksek Lisans Programı (Tezli)
        • Sürdürülebilir Enerji Yüksek Lisans Programı (Tezsiz)
      • Tasarım Çalışmaları Lisansüstü Programları
        • Tasarım Çalışmaları Yüksek Lisans Programı (Tezli)
        • Tasarım Çalışmaları Doktora Programı
      • Yabancı Diller Lisansüstü Programları
        • İngiliz Dili Eğitimi Tezli Yüksek Lisans Programı (İngilizce)
        • İngiliz Dili Eğitimi Tezsiz Yüksek Lisans Programı (İngilizce)
    • Ortak Dersler
  • Araştırma
    • Araştırma Merkezleri
    • Kütüphane
    • Akıllı Kampüs
    • Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
    • İzmir Bilimpark
    • Sürekli Eğitim Merkezi (EKOSEM)
    • Çocuk Üniversitesi
    • Etik Kurul
    • Öğretme ve Öğrenme Merkezi (EKOEĞİTİM)
    • Psikolojik Uygulama ve Araştırma Merkezi (PUAM)
  • Kampüs
    • İEÜ'de Hayat
    • İzmir
    • Kütüphane
    • Sağlık ve Psikolojik Danışma
    • Yurtlar ve Barınma
    • Kafe ve Restoran
    • Öğrenci Kulüpleri
    • Engelli Destek Birimi
    • İEÜ Yayınevi
  • INTERNATIONAL
  • İletişim
  • ENGLISH

  • Aday Öğrenci | Öğrenci | Mezun

      Arama Sonuçları...

      İLETİŞİM FAKÜLTESİ

      Halkla İlişkiler ve Reklamcılık

      Menu
      • Ana Sayfa
      • Bölüm Hakkında
      • Yönetim ve Komisyonlar
      • Danışma Kurulu
      • Akreditasyon
      • Akademik
        • Akademik Kadro
        • Akademik Yayınlar
        • Önerilen Kaynaklar
        • Konuklarımız
      • Öğretim Programı
      • Genel Eğitim Dersleri
      • Stüdyolar
        • İf Stüdyoları
        • Gençyaratıcı İletişim Ajansı
      • Öğrenci Projeleri
        • 2021 Yıl Sonu Sergisi
        • 2020 Yıl Sonu Sergisi
        • 2019 Yıl Sonu Sergileri
          • 2019 Bitirme Projesi
          • 2019 Genç Yaratıcı
        • 2018 Yıl Sonu Sergisi
      • Mezunlar
        • Mezun Profilleri
        • Sektörel Dağılım
      • İEÜ'de Öğrenim
      • İngilizce Tezli Yüksek Lisans
      • Türkçe Tezsiz Yüksek Lisans
      • Tüm Haberler
      • İletişim
        • İletişim Bilgileri

      PRA 495 | Ders Tanıtım Bilgileri

      Dersin Adı
      Halkla İlişkilerde Proje Analizleri
      Kodu
      Yarıyıl
      Teori
      (saat/hafta)
      Uygulama/Lab
      (saat/hafta)
      Yerel Kredi
      AKTS
      PRA 495
      Güz/Bahar
      3
      0
      3
      5

      Ön-Koşul(lar)
      Yok
      Dersin Dili
      İngilizce
      Dersin Türü
      Seçmeli
      Dersin Düzeyi
      Lisans
      Dersin Veriliş Şekli Karma
      Dersin Öğretim Yöntem ve Teknikleri Tartışma
      Grup çalışması
      Problem çözme
      Olgu / Vaka çalışması
      Soru & Cevap
      Anlatım / Sunum
      Ulusal Meslek Sınıflandırma Kodu -
      Dersin Koordinatörü -
      Öğretim Eleman(lar)ı
      • Doç. Dr. Ayşe Banu Bıçakçı
      Yardımcı(ları) -
      Dersin Amacı Bu derste, başarılı halkla ilişkiler proje uygulamaları için öğrencilere temel bilgi ve beceriler aktarılarak proje üretim sürecine katkıda bulunulması hedeflenmektedir.
      Öğrenme Çıktıları

      Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;

      • Halkla ilişkilerde proje üretim sürecini örnekler üzerinden inceleyerek açıklar
      • Halkla ilişkiler proje kategorilerini ayırt edebilir ve tanımlayabilir hale gelir
      • Kurumsal iletişim, kurumsal sosyal sorumluluk, pazarlama iletişimi, gündem yönetimi, kriz yönetimi, kurum içi iletişim ve sivil toplum örgütlerinde halkla ilişkiler proje üretim süreçlerini sektörel örneklerle öğrenir ve analiz edebilecek düzeye ulaşır
      • Ulusal ve uluslararası yürütülen halkla ilişkiler projelerini öğrenir ve karşılaştırabilir.
      • Halkla ilişkiler projelerinin üretim sürecine katkıda bulunabilir.
      Ders Tanımı Bu derste öğrenciler kurumsal iletişim, kurumsal sosyal sorumluluk, pazarlama iletişimi, gündem yönetimi, kriz yönetimi, kurum içi iletişim, sivil toplum örgütlerinde halkla ilişkiler projelerinin üretim sürecine katkıda bulunacak bilgi ve becerileri geliştireceklerdir.
      Dersin İlişkili Olduğu Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

       



      Dersin Kategorisi

      Temel Ders
      Uzmanlık/Alan Dersleri
      X
      Destek Dersleri
      İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
      Aktarılabilir Beceri Dersleri

       

      HAFTALIK KONULAR VE İLGİLİ ÖN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

      Hafta Konular Ön Hazırlık
      1 Giriş / Derse genel bakış: Küresel ve uluslararası iletişim kampanyaları üzerine online Collaborative International Learning (COIL) dersimizin içeriği ve akışı Ders izleği
      2 Bir iletişim kampanyasının genel çerçevesi / Sınıf içi ekip çalışması: Hofstede'in kültürel boyutları https://www.hofstede-insights.com/country-comparison-tool?countries=united+states
      3 ABD'deki en iyi iletişim uygulamaları: ABD'deki öğrencilerin sunumu / Tartışma Joseph, C. K. (2023). Cultural Sensitivity in Global Public Relations Campaigns. American Journal of Public Relations, 2(1), 20 - 27. https://doi.org/10.47672/ajpr.1629
      4 Başarılı PR kampanyalarının incelenmesi Sınıf içi ekip çalışması: Başarılı stratejiler ve kültürel boyutlar Walkden, Beverly (2024) PR matters: The Public Relations Podcast, S1 E4 https://open.spotify.com/show/0k35ow2AAaDi7Y4An4q3ed
      5 Türkiye'deki en iyi iletişim uygulamaları: Türkiye'deki öğrencilerin sunumu / Tartışma
      6 Kampanya hazırlıkları: ABD kültürü & durum ve hedef kitlelerin tanımlanması Smith, R. D. (2009). Strategic planning for public relations – Part Phase I
      7 Kampanya hazırlıkları: Mesaj, strateji ve taktikler Smith, R. D. (2009). Strategic planning for public relations- Part Phase II
      8 ABD'deki öğrenciler tarafından GAP Kampanyası sunumu / Tartışmalar
      9 Ara sınav
      10 Kampanya hazırlıkları: Genel bakış Smith, R. D. (2009). Strategic planning for public relations- Part Phase III
      11 Türkiye'deki öğrenciler tarafından Mavi Jeans Kampanyası sunumu / Tartışmalar
      12 Medya içeriği için yapay zeka / Sınıf içi ekip çalışması: Bir basın bülteni için yazı istemi; Çeşitli sosyal medya için içerik üretimi Galloway, C. & Swiatek, L. (2018), Public relations and artificial intelligence: It’s not (just) about robots, Public Relations Review,44 (5),734-740.
      13 Kampanya stratejisi için yapay zeka: Bir PR kampanyası için kampanya stratejisi ve yaratıcı taktikler oluşturma https://spinsucks.com/communication/ai-public-relations-strategy//
      14 Kampanya stratejisi için yapay zeka: Bir PR kampanyası için kampanya stratejisi ve yaratıcı taktikler oluşturma Virmani, S. and Gregory, A. (2021). The AI and Big Data Readiness Report, Assessing The Public Relations Professions’s Preparedness for an AI Future, https://newsroom.cipr.co.uk/new-research-finds-pr-practitioners-limited- in-ai-knowledge-but-aware-of-huge-potential/
      15 Dönemin gözden geçirilmesi/soru-cevap
      16 Final Sınavı

       

      Ders Kitabı

      Smith, R. D. (2009). Strategic planning for public relations. 3rd. ed. Routledge.                 ISBN 978-0-415-99422-4 

      Önerilen Okumalar/Materyaller

      Alaimo, K. (2021). Pitch, Tweet, or Engage on the Street: How to Practice Global Public Relations and Strategic Communication, 2nd ed. Routledge. ISBN 9780367188511 

      DiStaso M. W. & D. S. Bortree (Eds.), (2018) Ethical practice of social media in public relations. New York, NY: Routledge. ISBN 9781138305915 

      Jahng, M. R., Lee, H., & Rochadiat, A. (2020). Public relations practitioners’ management of fake news: Exploring key elements and acts of information authentication. Public Relations Review, 46(2), 101907. 

      Joseph, C. K.  (2023). Cultural Sensitivity in Global Public Relations Campaigns. American Journal of Public Relations, 2(1), 20 - 27. https://doi.org/10.47672/ajpr.1629 

      Galloway, C. & Swiatek, L. (2018), Public relations and artificial intelligence: It’s not (just) about robots, Public Relations Review,44 (5),734-740. 

      Sutherland, Karen, E. (2021). Strategic Social Media Management: Theory and Practice. Palgrave Macmillan.  ISBN 978-981-15-4658-7 

      Walkden, Beverly (2024) PR matters: The Public Relations Podcast, S1 E4 https://open.spotify.com/show/0k35ow2AAaDi7Y4An4q3ed 

       

       

      DEĞERLENDİRME ÖLÇÜTLERİ

      Yarıyıl Aktiviteleri Sayı Katkı Payı %
      Katılım
      1
      10
      Laboratuvar / Uygulama
      Arazi Çalışması
      Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği
      Portfolyo
      Ödev
      Sunum / Jüri Önünde Sunum
      1
      20
      Proje
      1
      20
      Seminer/Çalıştay
      Sözlü Sınav
      Ara Sınav
      1
      20
      Final Sınavı
      1
      30
      Toplam

      Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı
      4
      70
      Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı
      1
      30
      Toplam

      AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU

      Yarıyıl Aktiviteleri Sayı Süre (Saat) İş Yükü
      Teorik Ders Saati
      (Sınav haftası dahildir: 16 x teorik ders saati)
      16
      3
      48
      Laboratuvar / Uygulama Ders Saati
      (Sınav haftası dahildir. 16 x uygulama/lab ders saati)
      16
      0
      Sınıf Dışı Ders Çalışması
      14
      2
      28
      Arazi Çalışması
      0
      Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği
      0
      Portfolyo
      0
      Ödev
      0
      Sunum / Jüri Önünde Sunum
      1
      14
      14
      Proje
      1
      15
      15
      Seminer/Çalıştay
      0
      Sözlü Sınav
      0
      Ara Sınavlar
      1
      15
      15
      Final Sınavı
      1
      30
      30
          Toplam
      150

       

      DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARININ PROGRAM YETERLİLİKLERİ İLE İLİŞKİSİ

      #
      Program Yeterlilikleri / Çıktıları
      * Katkı Düzeyi
      1
      2
      3
      4
      5
      1

      Halkla İlişkiler ve Reklamcılık alanına temel oluşturan kuram, kavram, yöntem, araç ve fikirleri eleştirel bir yaklaşımla yorumlar.

      -
      -
      -
      -
      X
      2

      Halkla İlişkiler ve Reklamcılık alanında içerik üretmek için gerekli verileri bilimsel yöntemlerle toplar ve kullanır.

      -
      -
      -
      -
      -
      3

      Halkla İlişkiler ve Reklamcılık alanında edindiği kuramsal bilgileri uygulama alanında kullanır.

      -
      -
      -
      -
      -
      4

      Halkla İlişkiler ve Reklamcılık alanına ilişkin sorunlar karşısında analitik düşünme becerilerini kullanır.

      -
      -
      -
      X
      -
      5

      Halkla İlişkiler ve Reklamcılık ile ilgili konularda ürettiği yaratıcı fikirleri ve bilimsel verilerle desteklenmiş çözüm önerilerini ilgili paydaşlara yazılı ve sözlü olarak aktarır.

      -
      -
      -
      -
      -
      6

      Halkla İlişkiler ve Reklamcılık alanında uygulamada karşılaşılan sorunları çözmek için bireysel ve grup üyesi olarak sorumluluk alır.

      -
      -
      -
      -
      -
      7

      Bölgesel, ulusal, küresel konular ve sorunlar hakkında bilgi sahibi olarak; bu sorunlara yönelik kamu yararı gözeten ve farkındalık yaratan çözüm önerileri geliştirir.

      -
      -
      X
      -
      -
      8

      Halkla İlişkiler ve Reklamcılık alanını destekleyen diğer disiplinlere ilişkin temel bilgileri uzmanlık alanıyla ilişkilendirir.

      -
      -
      -
      -
      -
      9

      Halkla İlişkiler ve Reklamcılık alanındaki mevzuatı, yenilikleri, değişimleri ve güncel gelişmeleri ve iş sağlığı ve güvenliği uygulamalarını yakından takip ederek edindiği bilgi, beceri ve yetkinlikleri bireysel ve toplumsal amaçlar doğrultusunda yaşam boyu kullanır.

      -
      -
      -
      -
      -
      10

      Halkla İlişkiler ve Reklamcılık alanında toplumsal, bilimsel ve profesyonel etik değerleri gözeterek veri toplar, yorumlar ve paylaşır.

      -
      -
      X
      -
      -
      11

      Bir yabancı dili kullanarak Halkla İlişkiler ve Reklamcılık alanıyla ilgili bilgi toplar ve meslektaşları ile iletişim kurar (“European Language Portfolio Global Scale”, Level B1).

      -
      -
      -
      -
      -
      12

      İkinci yabancı dili orta düzeyde kullanır.

      -
      -
      -
      -
      -
      13

      İnsanlık tarihi boyunca oluşan bilgi birikimini uzmanlık alanıyla ilişkilendirebilir.

      -
      -
      -
      -
      -

      *1 Lowest, 2 Low, 3 Average, 4 High, 5 Highest


      HABERTÜM HABERLER

      Afet İletişimine ‘İzmir’ Modeli
      Afet İletişimine ‘İzmir’ Modeli

      İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde (İEÜ) görevli 4 akademisyen, küresel iklim değişikliğinin de etkisiyle sel, yangın, hortum ve deprem gibi doğal felaketlerin ...

      Devamı
      Kariyer yolunda 3 günde 7 ziyaret
      Kariyer yolunda 3 günde 7 ziyaret

      İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, öğrencilerini mezun olmadan önce iş dünyasıyla tanıştırarak kariyer yolculuklarında onlara yeni ...

      Devamı
      MIRA Creative Women in Labor Market" Erasmus+ Projesi'nin 2. Ulusötesi Toplantısı, İngiltere'nin Hull kentinde gerçekleşti.
      MIRA Creative Women in Labor Market" Erasmus+ Projesi'nin 2. Ulusötesi Toplantısı, İngiltere'nin Hull kentinde gerçekleşti.

      İzmir Ekonomi Üniversitesi'ni temsilen ise Dekanımız Prof. Dr. Ebru Uzunoğlu ve Bölüm Başkanımız Doç. Dr. Selin Türkel toplantıda yer aldı. ...

      Devamı
      ‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
      ‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar

      İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla ...

      Devamı
      ‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
      ‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar

      İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla ...

      Devamı
      ‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi
      ‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi

      ‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi'nin Nisan ayı toplantısı proje koordinatörü ve ortakların katılımıyla gerçekleşti. Proje sürecine ilişkin gelişmeler ...

      Devamı
      İletişim Araştırmaları Derneği (İLAD) tarafından 2020 yılında akredite edilmiş olan bölümümüz, ara değerlendirme sürecini başarıyla tamamlayarak toplam beş yıllık akreditasyona hak kazandı.
      İletişim Araştırmaları Derneği (İLAD) tarafından 2020 yılında akredite edilmiş olan bölümümüz, ara değerlendirme sürecini başarıyla tamamlayarak toplam beş yıllık akreditasyona hak kazandı.

      İletişim eğitimi konusunda Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından yetkilendirilen ulusal kalite güvence kuruluşu İLAD, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Programımızı beş ...

      Devamı
      Amerika’da ‘İzmir’ gururu
      Amerika’da ‘İzmir’ gururu

      İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) mezunu Lena Çavuşoğlu, ailesinin sahibi olduğu firmada çalışmak yerine ‘Yurt dışında akademik kariyer yapacağım’ diyerek hayallerinin ...

      Devamı

      YENİ GÜZELBAHÇE KAMPÜSÜMÜZ

      Detaylar

      KÜRESEL KARİYER

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.

      Daha Fazlası..

      BİLİME KATKI

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.

      Daha Fazlası..

      İNSANA DEĞER

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.

      Daha Fazlası..

      TOPLUMA FAYDA

      22 yıllık güç ve deneyimini toplumsal çalışmalara aktarmak..

      Daha Fazlası..
      İzmir Ekonomide yapacağın Lisansüstü eğitimle bir adım öndesin
      Lisansüstü Programları Doktora Programları
      İzmir Ekonomide yapacağın Lisansüstü eğitimle bir adım öndesin
      Lisansüstü Programları Doktora Programları
      İzmir Ekonomi Üniversitesi
      izto logo
      İzmir Ticaret Odası Eğitim ve Sağlık Vakfı
      ito vakfı logo
      kuruluşudur.
      Logo

      İzmir Ekonomi Üniversitesi
      Sakarya Caddesi No:156
      35330 Balçova - İzmir / TÜRKİYE

      kampus İzmir

      • Üniversite
      • İEÜ'DE HAYAT
      • KAMPÜS YAŞAM
      • ÜNİVERSİTE İZMİR'DE YAŞANIR
      • PATENTLER
      • Kampüsİzmir
      • STÜDYO ve LABORATUVARLAR
      • Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
      • Kütüphane
      • KARİYER YÖNLENDİRME MERKEZİ
      • Çocuk Üniversitesi
      • İletişim

      İEÜ © Tüm hakları saklıdır.

      İEU