
İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
Semih Yalman: Dünyayı iletişim değiştirecek

Campaign Türkiye Dergisi Mayıs ayı sayısında İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi’ne yer verecek. Bu nedenle Campaign Türkiye editörlerinden Semih Yalman, 25 Nisan Çarşamba günü İletişim Fakültesi Stüdyoları’nda Halkla İlişkiler Kulübü ve Şapka Takımı üyeleri ile sohbet etti.
Semih Yalman öncelikle başarı hikayesini anlatarak hayata dair çıkarımlarından bahsetti. ‘İletişim duygulara hitap etme sanatıdır’ diyen Yalman, hayatta başarılı olmak için ‘Dene- Yanıl- Öğren’ aşamalarını izlemek gerektiğinden bahsetti. Ardından sunum yapan Semih Yalman öğrencilere, değişen dünyada iletişim ve pazarlama sektörlerindeki gelişmelerle ile ilgili bilgiler verdi. Ayrıca ‘eğlenceli şeyler üretin ki; insanlar keyif aldıkları için onları tüketsin’ diyen Yalman, dünyayı pozitif yönde değiştirebilecek gücün iletişim sektörünün elinde olduğundan bahsetti.
Etkinliğin son kısmında, Semih Yalman kendi deneyimlerinden yola çıkarak sektöre dair çeşitli örnekler verdi. Etkinlik, öğrencilerin yönelttiği sorularla sona erdi.
HABER |TÜM HABERLER

Afet İletişimine ‘İzmir’ Modeli
İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde (İEÜ) görevli 4 akademisyen, küresel iklim değişikliğinin de etkisiyle sel, yangın, hortum ve deprem gibi doğal felaketlerin artması üzerine

Kariyer yolunda 3 günde 7 ziyaret
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, öğrencilerini mezun olmadan önce iş dünyasıyla tanıştırarak kariyer yolculuklarında onlara yeni fırsatlar sunmak

MIRA Creative Women in Labor Market" Erasmus+ Projesi'nin 2. Ulusötesi Toplantısı, İngiltere'nin Hull kentinde gerçekleşti.
İzmir Ekonomi Üniversitesi'ni temsilen ise Dekanımız Prof. Dr. Ebru Uzunoğlu ve Bölüm Başkanımız Doç. Dr. Selin Türkel toplantıda yer aldı.

‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler

‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler

‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi'nin Nisan ayı toplantısı proje koordinatörü ve ortakların katılımıyla gerçekleşti. Proje sürecine ilişkin gelişmeler paylaşılırken, Mayıs

İletişim Araştırmaları Derneği (İLAD) tarafından 2020 yılında akredite edilmiş olan bölümümüz, ara değerlendirme sürecini başarıyla tamamlayarak toplam beş yıllık akreditasyona hak kazandı.
İletişim eğitimi konusunda Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından yetkilendirilen ulusal kalite güvence kuruluşu İLAD, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Programımızı beş yıl süreliğine

Amerika’da ‘İzmir’ gururu
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) mezunu Lena Çavuşoğlu, ailesinin sahibi olduğu firmada çalışmak yerine ‘Yurt dışında akademik kariyer yapacağım’ diyerek hayallerinin peşinden gitti,