İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
İzmir Ekonomili Altay’dan üç ödül birden
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü Öğretim Görevlisi Cansu Altay, reklam alanında Türkiye’nin en prestijli festivallerinden biri olan Kristal Elma’da, üç ödülü İzmir’e getirdi. 2010 yılında İEÜ Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nden mezun olduktan sonra Mun Reklam Ajansı’nı kurarak, akademik başarısını iş hayatına taşıyan Altay, özel kuruluşlar için hazırladığı basın ilanı ve radyo spotu ile ödüllere layık görüldü.
Her yıl ulusal çapta düzenlenen ve farklı kategorilerden en yaratıcı reklamların seçildiği 31’inci Kristal Elma Festivali’nin ödül töreni, 21 Aralık’ta İstanbul'daki Hasköy Yün İplik Fabrikası’nda gerçekleşti. Mezunu olduğu İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde, akademisyen olarak da görev yapan 31 yaşındaki Cansu Altay, kendi kurduğu ajansta hayata geçirdiği sıra dışı çalışmalarla, festivalde fark yarattı. Altay ve ekibi, bir paylaşımlı ofis markası için hazırladığı basın ilanı ile üçüncülük, özel bir eğitim merkezi için yaptığı radyo spotu ile de birincilik ödüllerini kazandı. Ayrıca hazırladıkları radyo spotu, bölge kategorisinin tüm birincileri arasından seçilerek en iyi işe verilen “Kristal Elma Büyük Ödülü”nü de aldı.
“SEKTÖRLE BULUŞMALARI İÇİN DESTEK VERİYORUM”
Altay, “Yıllarca öğrenci olarak bulunduğum üniversitemde, şimdi ‘İletişimde yaratıcılık’, ‘Reklam yazarlığı’ ve ‘Marka iletişiminde yazım atölyesi’ derslerini veriyorum. Kristal Elma, reklamcılık alanında çok saygın ve herkesin önem verdiği bir organizasyon. Böylesine bir festivalde ödüle layık görülmek beni sevindirdi” dedi. İzmir Ekonomi Üniversitesi’nin akademi ve sektör iş birliğini çok önemsediğine de dikkat çeken Altay, Genel Sekreter olarak görev yaptığı İzmir Reklamcılar Derneği aracılığıyla da öğrencilerin sektörle erkenden buluşmaları ve deneyim kazanmaları için onlara destek verdiğini belirtti.
HABER |TÜM HABERLER
Afet İletişimine ‘İzmir’ Modeli
İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde (İEÜ) görevli 4 akademisyen, küresel iklim değişikliğinin de etkisiyle sel, yangın, hortum ve deprem gibi doğal felaketlerin artması üzerine
Kariyer yolunda 3 günde 7 ziyaret
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, öğrencilerini mezun olmadan önce iş dünyasıyla tanıştırarak kariyer yolculuklarında onlara yeni fırsatlar sunmak
MIRA Creative Women in Labor Market" Erasmus+ Projesi'nin 2. Ulusötesi Toplantısı, İngiltere'nin Hull kentinde gerçekleşti.
İzmir Ekonomi Üniversitesi'ni temsilen ise Dekanımız Prof. Dr. Ebru Uzunoğlu ve Bölüm Başkanımız Doç. Dr. Selin Türkel toplantıda yer aldı.
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi'nin Nisan ayı toplantısı proje koordinatörü ve ortakların katılımıyla gerçekleşti. Proje sürecine ilişkin gelişmeler paylaşılırken, Mayıs
İletişim Araştırmaları Derneği (İLAD) tarafından 2020 yılında akredite edilmiş olan bölümümüz, ara değerlendirme sürecini başarıyla tamamlayarak toplam beş yıllık akreditasyona hak kazandı.
İletişim eğitimi konusunda Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından yetkilendirilen ulusal kalite güvence kuruluşu İLAD, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Programımızı beş yıl süreliğine
Amerika’da ‘İzmir’ gururu
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) mezunu Lena Çavuşoğlu, ailesinin sahibi olduğu firmada çalışmak yerine ‘Yurt dışında akademik kariyer yapacağım’ diyerek hayallerinin peşinden gitti,