İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
Geleceğin iletişimcileri mesleklerini tanıdı
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) İletişim Fakültesi'nin gelenekselleştirdiği “İletişim Atölyesi” etkinliğinin 9'uncusu, bu yıl 14 farklı liseden 116 genci, iletişim profesyonelleriyle bir araya getirdi. Medya, yaratıcı belgesel ve reklam konularındaki atölye çalışmalarına katılan lise öğrencileri, aldıkları temel bilgilerin ardından kendi projelerini gerçekleştirme imkânı buldu.
9. İletişim Atölyesi’ne katılan gençler, İEÜ İletişim Fakültesi'nin 'Halkla İlişkiler ve Reklamcılık', 'Medya ve İletişim' ile 'Sinema ve Dijital Medya' bölümleri akademisyenlerinin gözetiminde; reklamcılık, medya ve belgesel sinema alanlarında çalışmalar yaptı. İlgi alanlarına göre atölyelerini seçen öğrenciler, temel eğitimin ardından uygulamalı çalışmalar gerçekleştirdi. İki günlük atölyenin sonunda gençler, ortaya çıkardıkları reklam kampanyalarını, video yapımlarını ve kısa belgeselleri sundu.
Gençler iletişim dünyasını keşfetti
İEÜ İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ebru Uzunoğlu, gençlerin meslek seçimlerinin geleceklerini şekillendireceğine dikkat çekerek, öğrencilerin iki gün boyunca iletişim sektöründeki çalışma alanlarını deneyimlediğini söyledi. Uzunoğlu, “Gençlerimiz, iletişim dünyasını yakından tanıdı. Medya atölyesinde profesyonel bir ortamda video yapımını, kamera önünde konuşmayı, radyo stüdyosunda podcast kaydı yapmayı deneyimledi. Yaratıcı belgesel atölyesinde de yaratıcı belgesellerde hikâye anlatımı ve sinema dilini öğrendi. Reklam atölyesinde ise, reklam kampanyalarının nasıl tasarladığına tanıklık etti. Gençlerimiz böylece iletişim sektörüne dair uygulamaları, yakından tanıma ve deneyimleme şansı yakaladı” dedi.
HABER |TÜM HABERLER
Afet İletişimine ‘İzmir’ Modeli
İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde (İEÜ) görevli 4 akademisyen, küresel iklim değişikliğinin de etkisiyle sel, yangın, hortum ve deprem gibi doğal felaketlerin artması üzerine
Kariyer yolunda 3 günde 7 ziyaret
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, öğrencilerini mezun olmadan önce iş dünyasıyla tanıştırarak kariyer yolculuklarında onlara yeni fırsatlar sunmak
MIRA Creative Women in Labor Market" Erasmus+ Projesi'nin 2. Ulusötesi Toplantısı, İngiltere'nin Hull kentinde gerçekleşti.
İzmir Ekonomi Üniversitesi'ni temsilen ise Dekanımız Prof. Dr. Ebru Uzunoğlu ve Bölüm Başkanımız Doç. Dr. Selin Türkel toplantıda yer aldı.
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi'nin Nisan ayı toplantısı proje koordinatörü ve ortakların katılımıyla gerçekleşti. Proje sürecine ilişkin gelişmeler paylaşılırken, Mayıs
İletişim Araştırmaları Derneği (İLAD) tarafından 2020 yılında akredite edilmiş olan bölümümüz, ara değerlendirme sürecini başarıyla tamamlayarak toplam beş yıllık akreditasyona hak kazandı.
İletişim eğitimi konusunda Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından yetkilendirilen ulusal kalite güvence kuruluşu İLAD, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Programımızı beş yıl süreliğine
Amerika’da ‘İzmir’ gururu
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) mezunu Lena Çavuşoğlu, ailesinin sahibi olduğu firmada çalışmak yerine ‘Yurt dışında akademik kariyer yapacağım’ diyerek hayallerinin peşinden gitti,