İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
HAYAL KURMAK HER ÇOCUĞUN HAKKI!
İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğrencileri, mülteci çocuklara hayal dünyalarının kapılarını aralamaları için destek veriyor. Öğrenciler, ülkemizde yaşayan mülteci çocuklara karşı olumsuz söylemle mücadele ettikleri “Çocuk Gibi Bak” projesi kapsamında, topladıkları kitapları onlara ulaştıracak. Kitap toplama kampanyası, 24 Kasım'a kadar İEÜ ana kantininde devam edecek.
Bir doktor, bir pilot veya belki de henüz kimsenin öngöremediği bir meslek... Onların da tıpkı her çocuk gibi geleceğe dair düşleri olması gerektiğine inanan öğrencilerimiz, çocukların hayal dünyasının zenginleştirilmesi için çabalıyor.
Projede yer alan Halkla İlişkiler ve Reklamcılık öğrencisi Elif Tanınmış, “Bir çocuğun en güçlü kası hayal gücüdür. Kullanılmayan bir kas zamanla zayıflar ve bu kası geliştirmeleri için bir imkânımız varsa elimizden geleni yapmalıyız. Bu şekilde çocuklar hayatlarında pek çok şeyi değiştirebilirler” dedi.
HABER |TÜM HABERLER
Afet İletişimine ‘İzmir’ Modeli
İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde (İEÜ) görevli 4 akademisyen, küresel iklim değişikliğinin de etkisiyle sel, yangın, hortum ve deprem gibi doğal felaketlerin artması üzerine
Kariyer yolunda 3 günde 7 ziyaret
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, öğrencilerini mezun olmadan önce iş dünyasıyla tanıştırarak kariyer yolculuklarında onlara yeni fırsatlar sunmak
MIRA Creative Women in Labor Market" Erasmus+ Projesi'nin 2. Ulusötesi Toplantısı, İngiltere'nin Hull kentinde gerçekleşti.
İzmir Ekonomi Üniversitesi'ni temsilen ise Dekanımız Prof. Dr. Ebru Uzunoğlu ve Bölüm Başkanımız Doç. Dr. Selin Türkel toplantıda yer aldı.
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi'nin Nisan ayı toplantısı proje koordinatörü ve ortakların katılımıyla gerçekleşti. Proje sürecine ilişkin gelişmeler paylaşılırken, Mayıs
İletişim Araştırmaları Derneği (İLAD) tarafından 2020 yılında akredite edilmiş olan bölümümüz, ara değerlendirme sürecini başarıyla tamamlayarak toplam beş yıllık akreditasyona hak kazandı.
İletişim eğitimi konusunda Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından yetkilendirilen ulusal kalite güvence kuruluşu İLAD, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Programımızı beş yıl süreliğine
Amerika’da ‘İzmir’ gururu
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) mezunu Lena Çavuşoğlu, ailesinin sahibi olduğu firmada çalışmak yerine ‘Yurt dışında akademik kariyer yapacağım’ diyerek hayallerinin peşinden gitti,