İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
İLETİŞİM FAKÜLTESİ CMC 2015’E EVSAHİPLİĞİ YAPTI
Her yıl kurumsal iletişim ve pazarlama iletişimi alanının önde gelen uluslararası akademisyenlerini buluşturan CMC 2015, bu yıl üniversitemizde gerçekleşti. Başta İngiltere olmak üzere 18 farklı ülkeden akademisyenin katıldığı konferans, 16-17 Nisan 2015 tarihlerinde üç farklı salonda paralel oturumlarla gerçekleşti. Ayrıca Prof. Don E. Schultz moderatörlüğünde sektör ve akademiyi buluşturan özel bir oturumda, Haluk Sicimoğlu (BBDO Türkiye), Yelda Aktuna (FutureBright-İstanbul), Emre Oker (Ülker) ve Zehra Güngör (IPRA 2014 Başkanı, StagePR) gibi sektörün önde gelen isimleri, akademi ile markalar arasındaki mesafeyi tartıştı.
Dekan Vekili ve Konferans Başkanı Doç. Dr. Ebru Uzunoğlu konferans sayesinde kurumsal iletişim ve pazarlama iletişimi alanının önde gelen isimlerinin üniversitemizde ağırlanmasından gurur duyduğunu belirtti. Ayrıca Uzunoğlu, Prof. Don Schultz, Prof. Philip Kitchen, Prof. Roger Bennett, Prof. Peter Neijens ve Prof. Lars Thøger Christensen gibi isimlerin üniversitemizde konferansa katılımının, Türkiye’nin ve İzmir’in tanıtımında da büyük rol oynayacağını dile getirdi.
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencilerinin de aktif bir şekilde görev aldığı konferans, öğrenciler için de çok önemli bir deneyim oldu. Konferansın sosyal programı da akademik programı kadar yoğun gerçekleşti. Düzenlenen gala yemeğinde IEU halk oyunları ekibinin gösterisi, Agora ve Efes Müzesi gezileri, akademisyenlerin kültürler arası bağlarını güçlendirdi. Konferans Koordinatörü Prof. Philip Kitchen, 20 yıldır düzenlenen CMC konferansları arasında, CMC 2015 Konferansı’nın yapılan en iyi ve verimli CMC organizasyonu olduğunu ve sonraki yıllarda yapılacak CMC konferansları için çıtanın yükseldiğini ifade etti.
HABER |TÜM HABERLER
Afet İletişimine ‘İzmir’ Modeli
İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde (İEÜ) görevli 4 akademisyen, küresel iklim değişikliğinin de etkisiyle sel, yangın, hortum ve deprem gibi doğal felaketlerin artması üzerine
Kariyer yolunda 3 günde 7 ziyaret
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, öğrencilerini mezun olmadan önce iş dünyasıyla tanıştırarak kariyer yolculuklarında onlara yeni fırsatlar sunmak
MIRA Creative Women in Labor Market" Erasmus+ Projesi'nin 2. Ulusötesi Toplantısı, İngiltere'nin Hull kentinde gerçekleşti.
İzmir Ekonomi Üniversitesi'ni temsilen ise Dekanımız Prof. Dr. Ebru Uzunoğlu ve Bölüm Başkanımız Doç. Dr. Selin Türkel toplantıda yer aldı.
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi'nin Nisan ayı toplantısı proje koordinatörü ve ortakların katılımıyla gerçekleşti. Proje sürecine ilişkin gelişmeler paylaşılırken, Mayıs
İletişim Araştırmaları Derneği (İLAD) tarafından 2020 yılında akredite edilmiş olan bölümümüz, ara değerlendirme sürecini başarıyla tamamlayarak toplam beş yıllık akreditasyona hak kazandı.
İletişim eğitimi konusunda Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından yetkilendirilen ulusal kalite güvence kuruluşu İLAD, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Programımızı beş yıl süreliğine
Amerika’da ‘İzmir’ gururu
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) mezunu Lena Çavuşoğlu, ailesinin sahibi olduğu firmada çalışmak yerine ‘Yurt dışında akademik kariyer yapacağım’ diyerek hayallerinin peşinden gitti,