İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
SEKTÖRE BİR ADIM DAHA!
Programın ikinci gününde öğrenciler, Carat’ın İsobar Ajansı’ndan Kamil Özkan’ın ve İprospect Dijital Ajans ekibinin reklamda yaratıcılık ve dijital performans yönetimiyle ilgili sunumlarını dinlediler.
Gezi üçüncü gününde Ogilvy ziyaretiyle devam etti. Ajansın ülke başkanı Aytül Özkan ve diğer çalışanlar, içinde bulundukları departmanların görevleri, çalışmaları ve ajans işleyişi hakkında sunumlarını gerçekleştirdiler.
Perşembe günü Zorlu Holding kurumsal iletişim departmanı ziyaretiyle devam eden gezi, Cuma günü Alafortanfoni ziyaretiyle son buldu.
Gezi boyunca gerek ajansların, gerekse reklam verenlerin işleyişleri, görevleri ve çalışmaları hakkında birçok bilgi edinen öğrenciler, okulda öğrendikleri bilgilerin sektörde nasıl uygulandığını yakından görebilme şansı yakaladı. Öğrencilerimizden Tansu Demirok, bu sektör gezisinin kariyer hedeflerini belirleme konusunda çok yardımcı olduğunu belirtti. Ayrıca, gelecekte hangi alana yönelmek istediği konusunda fikirlerinin, bu ziyaretlerle birlikte daha da netleşmeye başladığını ifade etti. Geziye katılan bir diğer öğrenci Tuğçe Aksüt ise, gezi ile ilgili görüşlerini “Sektörle ilgilenen öğrencilerin mutlaka yaşamaları gereken bir deneyim.” olarak belirtti.
HABER |TÜM HABERLER
Afet İletişimine ‘İzmir’ Modeli
İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde (İEÜ) görevli 4 akademisyen, küresel iklim değişikliğinin de etkisiyle sel, yangın, hortum ve deprem gibi doğal felaketlerin artması üzerine
Kariyer yolunda 3 günde 7 ziyaret
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, öğrencilerini mezun olmadan önce iş dünyasıyla tanıştırarak kariyer yolculuklarında onlara yeni fırsatlar sunmak
MIRA Creative Women in Labor Market" Erasmus+ Projesi'nin 2. Ulusötesi Toplantısı, İngiltere'nin Hull kentinde gerçekleşti.
İzmir Ekonomi Üniversitesi'ni temsilen ise Dekanımız Prof. Dr. Ebru Uzunoğlu ve Bölüm Başkanımız Doç. Dr. Selin Türkel toplantıda yer aldı.
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi'nin Nisan ayı toplantısı proje koordinatörü ve ortakların katılımıyla gerçekleşti. Proje sürecine ilişkin gelişmeler paylaşılırken, Mayıs
İletişim Araştırmaları Derneği (İLAD) tarafından 2020 yılında akredite edilmiş olan bölümümüz, ara değerlendirme sürecini başarıyla tamamlayarak toplam beş yıllık akreditasyona hak kazandı.
İletişim eğitimi konusunda Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından yetkilendirilen ulusal kalite güvence kuruluşu İLAD, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Programımızı beş yıl süreliğine
Amerika’da ‘İzmir’ gururu
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) mezunu Lena Çavuşoğlu, ailesinin sahibi olduğu firmada çalışmak yerine ‘Yurt dışında akademik kariyer yapacağım’ diyerek hayallerinin peşinden gitti,