İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
H.İ.T FİKİRLER BU YIL İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ’NDEYDİ
McDonald’s markasının brief’i ve katılımıyla gerçekleşen atölye çalışmasında Ege Üniversitesi, Gediz Üniversitesi, İzmir Ekonomi Üniversitesi ve Yaşar Üniversitesi’nden öğrenciler katılım gösterdi. İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekan Vekili Doç.Dr. Ebru Uzunoğlu’nun açılış konuşmasının ardından McDonald’s Müşteri ve Pazar Araştırmaları Müdürü Deniz Karaca’nın verdiği brief doğrultusunda gruplar dört saat boyunca jüriye sunmak üzere bütünleşik pazarlama iletişimi projesi geliştirmeye çalıştılar.
H.İ.T. Fikirler Atölye Çalışması’nın sektör temsilcilerinden ve akademisyenlerden oluşan jürisinde McDonald’s Müşteri ve Pazar Araştırmaları Müdürü Deniz Karaca, Reklamcılık Vakfı Başkanı ve Alice BBDO Stratejik Planlama Direktörü Haluk Sicimoğlu, Sesli Harfler Ajans Başkanı Görkem Uraz, Hürriyet Gazetesi Reklam Grup Müdürü Gülümser Bubik, Hürriyet Gazetesi Reklam Müdürü Ayşegül Öncan, Mandal Ajans Başkanı Serkan Saysen, San Design Company Eş Başkanı Mustafa Türkan, Highone Adworks Grup Marka Direktörü Aytaç Dinler, Doç.Dr.Ayşen Temel Eğinli, Yrd.Doç.Dr. Mine Yeniçeri Alemdar, Yard.Doç.Dr. Ayda Sabuncuoğlu, Yard.Doç.Dr. Ebru Gökaliler, Yrd.Doç.Dr. Sema Misci Kip, Öğr.Gör. Burak Amirak ve Öğr.Gör. İlhami Çağrı Aka yer aldı.
Jüri değerlendirmesinin ardından açıklanan sonuçlarda Gizem Balaban(İEÜ), Hülya Berrak Avşar(Yaşar Üni.), Tanya Yafe(İEÜ) ve Tuğçe Aydın(Ege Üniv.)’dan oluşan ekip birinci oldu. Birinciliği kazanan öğrenciler McDonald’s bünyesinde staj yapmaya hak kazandı. İkincilik ödülü olan İzmir Reklamcılık Derneği’ne üye ajanslarda staj yapma fırsatını ise Başak Güler (İEU), Cansu Kaya (Yaşar Üniv.), Nilüfer Geysi (İEÜ) ve Onur Avcı (Ege Üniv.)’dan oluşan ekip kazandı. Beril Tayboğa (Gediz Üniv.), Çağlar Lale (Yaşar Üniv.) Emine Bayrak (Ege Üniv.) ve Kaan Özhelvacı (İEÜ)’dan oluşan ekip ise atölyeyi üçüncü olarak tamamladı.
HABER |TÜM HABERLER
Afet İletişimine ‘İzmir’ Modeli
İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde (İEÜ) görevli 4 akademisyen, küresel iklim değişikliğinin de etkisiyle sel, yangın, hortum ve deprem gibi doğal felaketlerin artması üzerine
Kariyer yolunda 3 günde 7 ziyaret
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, öğrencilerini mezun olmadan önce iş dünyasıyla tanıştırarak kariyer yolculuklarında onlara yeni fırsatlar sunmak
MIRA Creative Women in Labor Market" Erasmus+ Projesi'nin 2. Ulusötesi Toplantısı, İngiltere'nin Hull kentinde gerçekleşti.
İzmir Ekonomi Üniversitesi'ni temsilen ise Dekanımız Prof. Dr. Ebru Uzunoğlu ve Bölüm Başkanımız Doç. Dr. Selin Türkel toplantıda yer aldı.
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi'nin Nisan ayı toplantısı proje koordinatörü ve ortakların katılımıyla gerçekleşti. Proje sürecine ilişkin gelişmeler paylaşılırken, Mayıs
İletişim Araştırmaları Derneği (İLAD) tarafından 2020 yılında akredite edilmiş olan bölümümüz, ara değerlendirme sürecini başarıyla tamamlayarak toplam beş yıllık akreditasyona hak kazandı.
İletişim eğitimi konusunda Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından yetkilendirilen ulusal kalite güvence kuruluşu İLAD, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Programımızı beş yıl süreliğine
Amerika’da ‘İzmir’ gururu
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) mezunu Lena Çavuşoğlu, ailesinin sahibi olduğu firmada çalışmak yerine ‘Yurt dışında akademik kariyer yapacağım’ diyerek hayallerinin peşinden gitti,