İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTELİ GENÇ İLETİŞİMCİLERDEN ÜST ÜSTE İKİ BİRİNCİLİK
Geçen yıl da aynı kategoride ödüle layık görülen İEU Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’ne bu yıl birinciliği Alper Manğuş, Emine Gülal, Gökhan Koçaş ve İrem Limnili “Haydi Çocuklar Sokağa!” adlı projeleriyle getirdi.
Nitelikli medya çalışanı ve yöneticisi yetişmesine katkı amacıyla düzenlenen ve 17 Aralık tarihinde İstanbul'da Hilton Convention Center'da gerçekleşen ödül töreninde 6 farklı kategori ve 23 alt dalda, toplam 129 iletişim fakültesi öğrencisi ödüllendirildi.
Sunuculuğunu Ziya Kürküt'ün yaptığı töreninin açılış konuşmasını Aydın Doğan Vakfı ve Doğan Online ve Doğan Gazetecilik Yönetim Kurulu Başkanı Hanzade Doğan Boyner yaptı. İEU Rektörü Prof. Dr. Tunçdan Baltacıoğlu, Bölüm Başkanı Doç. Dr. Ebru Uzunoğlu ve öğretim üyesi Yrd. Doç. Dr. Sema Misçi Kip bu mutlu günde öğrencileri yalnız bırakmadı.
HABER |TÜM HABERLER
Afet İletişimine ‘İzmir’ Modeli
İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde (İEÜ) görevli 4 akademisyen, küresel iklim değişikliğinin de etkisiyle sel, yangın, hortum ve deprem gibi doğal felaketlerin artması üzerine
Kariyer yolunda 3 günde 7 ziyaret
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, öğrencilerini mezun olmadan önce iş dünyasıyla tanıştırarak kariyer yolculuklarında onlara yeni fırsatlar sunmak
MIRA Creative Women in Labor Market" Erasmus+ Projesi'nin 2. Ulusötesi Toplantısı, İngiltere'nin Hull kentinde gerçekleşti.
İzmir Ekonomi Üniversitesi'ni temsilen ise Dekanımız Prof. Dr. Ebru Uzunoğlu ve Bölüm Başkanımız Doç. Dr. Selin Türkel toplantıda yer aldı.
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi'nin Nisan ayı toplantısı proje koordinatörü ve ortakların katılımıyla gerçekleşti. Proje sürecine ilişkin gelişmeler paylaşılırken, Mayıs
İletişim Araştırmaları Derneği (İLAD) tarafından 2020 yılında akredite edilmiş olan bölümümüz, ara değerlendirme sürecini başarıyla tamamlayarak toplam beş yıllık akreditasyona hak kazandı.
İletişim eğitimi konusunda Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından yetkilendirilen ulusal kalite güvence kuruluşu İLAD, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Programımızı beş yıl süreliğine
Amerika’da ‘İzmir’ gururu
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) mezunu Lena Çavuşoğlu, ailesinin sahibi olduğu firmada çalışmak yerine ‘Yurt dışında akademik kariyer yapacağım’ diyerek hayallerinin peşinden gitti,