İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
İzmir Ekonomi'nin genç iletişimcilerine üç ödül
Aydın Doğan Vakfı tarafından bu yıl 24. kez düzenlenen yarışmanın ödül töreni 18 Aralık'ta İstanbul'da Hilton Convention Center'da gerçekleştirildi.
Tüm Türkiye'den 31 iletişim fakültesinin 1163 çalışmayla katıldığı yarışmada 21 üniversiteden 80 proje ödüle layık görüldü. Ödüller, yazılı, görsel, işitsel, reklam, halkla ilişkiler ve internet yayıncılığı dallarında verildi.
Ödül kazanan İEÜ İletişim Fakültesi öğrencileri ve çalışmaları:
Halka İlişkiler kategorisi, Kurumsal İletişim dalında birincilik ödülü "Yetenek Kulübü Kurumsal İletişim Projesi" ile Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencilerinden Buse Gözde Karahan, Mehtap Malumbo, Özge Üçtop, İnci Özdemircan’ın oldu.
Halkla İlişkiler kategorisi, Sosyal Sorumluluk projesi dalında ise ikincilik ödülünü "Haydi Hep Beraber Bisiklete Binelim" adlı projeleri ile Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencilerinden Uğur Ökten, Eren Çöpür, Yeliz Yapıcıoğlu ve Ece Daşdelen aldı.
Gazete mizanpajı ikincilik ödülünü ise Medya ve İletişim Bölümü öğrencileri Nurcan Elmas ve Ayten Kan; Ünivers Uygulama Gazetesi’nin 29. sayısında yer alan "Ünivers Uygulama Gazetesi Tüm Gazete" başlıklı çalışmaları ile aldılar.
HABER |TÜM HABERLER
Afet İletişimine ‘İzmir’ Modeli
İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde (İEÜ) görevli 4 akademisyen, küresel iklim değişikliğinin de etkisiyle sel, yangın, hortum ve deprem gibi doğal felaketlerin artması üzerine
Kariyer yolunda 3 günde 7 ziyaret
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, öğrencilerini mezun olmadan önce iş dünyasıyla tanıştırarak kariyer yolculuklarında onlara yeni fırsatlar sunmak
MIRA Creative Women in Labor Market" Erasmus+ Projesi'nin 2. Ulusötesi Toplantısı, İngiltere'nin Hull kentinde gerçekleşti.
İzmir Ekonomi Üniversitesi'ni temsilen ise Dekanımız Prof. Dr. Ebru Uzunoğlu ve Bölüm Başkanımız Doç. Dr. Selin Türkel toplantıda yer aldı.
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi'nin Nisan ayı toplantısı proje koordinatörü ve ortakların katılımıyla gerçekleşti. Proje sürecine ilişkin gelişmeler paylaşılırken, Mayıs
İletişim Araştırmaları Derneği (İLAD) tarafından 2020 yılında akredite edilmiş olan bölümümüz, ara değerlendirme sürecini başarıyla tamamlayarak toplam beş yıllık akreditasyona hak kazandı.
İletişim eğitimi konusunda Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından yetkilendirilen ulusal kalite güvence kuruluşu İLAD, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Programımızı beş yıl süreliğine
Amerika’da ‘İzmir’ gururu
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) mezunu Lena Çavuşoğlu, ailesinin sahibi olduğu firmada çalışmak yerine ‘Yurt dışında akademik kariyer yapacağım’ diyerek hayallerinin peşinden gitti,