İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
Cüneyt Devrim ile Sosyal Medya Üzerine
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü son sınıf öğrencileri 9 Kasım Cuma günü gerçekleşen atölye dersinde Cüneyt Devrim’i konuk etti. Devrim, Project House hakkında kısa bir tanıtım yaptıktan sonra sosyal medya üzerine yoğunlaşarak başarılı kampanya örneklerini anlattı.
Konuşmasına sosyal medyaya dair bilinmesi gerekenler ile başlayan Devrim, “Takipçileriniz sizin için orada değildir, onlar sizinle kendileri isteyince iletişim kurarlar” dedi ve bu iletişimi sağlamanın projenin bir parçası olduğunu vurguladı. Buna ek olarak bir proje hazırlanırken araştırma, dinleme, planlama, kampanyalar ve yarışmalar sırasının izlenmesi gerektiğini de vurgulayan Devrim, konuşmasına 'sosyal medya neleri kapsar' konusuyla devam etti.
Devrim, konuşmasının ikinci bölümünde başarılı kampanya örneklerini adım adım anlattı. Nesfit 14 Days 14 Girls, Unilever - Kadınlar Ne İster, Akbank Kısa Film Festivali ve Durex gibi kampanya örneklerini anlatan Devrim, gençlere başarılı bir kampanyanın nasıl oluşturulacağı konusunda ayrıntılı bilgiler verdi.
Yaklaşık 2 saat gençlerle birlikte olan Devrim, konuşmasının sonunda öğrencilerin sorularını yanıtladı.
*Bu haber, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencisi Sevim Dişkaya tarafından yazılmıştır.
HABER |TÜM HABERLER
Afet İletişimine ‘İzmir’ Modeli
İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde (İEÜ) görevli 4 akademisyen, küresel iklim değişikliğinin de etkisiyle sel, yangın, hortum ve deprem gibi doğal felaketlerin artması üzerine
Kariyer yolunda 3 günde 7 ziyaret
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, öğrencilerini mezun olmadan önce iş dünyasıyla tanıştırarak kariyer yolculuklarında onlara yeni fırsatlar sunmak
MIRA Creative Women in Labor Market" Erasmus+ Projesi'nin 2. Ulusötesi Toplantısı, İngiltere'nin Hull kentinde gerçekleşti.
İzmir Ekonomi Üniversitesi'ni temsilen ise Dekanımız Prof. Dr. Ebru Uzunoğlu ve Bölüm Başkanımız Doç. Dr. Selin Türkel toplantıda yer aldı.
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi'nin Nisan ayı toplantısı proje koordinatörü ve ortakların katılımıyla gerçekleşti. Proje sürecine ilişkin gelişmeler paylaşılırken, Mayıs
İletişim Araştırmaları Derneği (İLAD) tarafından 2020 yılında akredite edilmiş olan bölümümüz, ara değerlendirme sürecini başarıyla tamamlayarak toplam beş yıllık akreditasyona hak kazandı.
İletişim eğitimi konusunda Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından yetkilendirilen ulusal kalite güvence kuruluşu İLAD, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Programımızı beş yıl süreliğine
Amerika’da ‘İzmir’ gururu
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) mezunu Lena Çavuşoğlu, ailesinin sahibi olduğu firmada çalışmak yerine ‘Yurt dışında akademik kariyer yapacağım’ diyerek hayallerinin peşinden gitti,