İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
SOSYAL MEDYA'NIN EN İYİSİ İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ
Limon Social ve İzmir Ekonomi Üniversitesi ile birlikte gerçekleştirilen “Benden Ne Olur?” uygulamasında öğrenciler sosyal medya aracılığıyla bilgi edindi. Üniversite adayları tercih döneminde Facebook ve Twitter uygulamaları ile kariyer seçimlerini yaparken, eğlenceli olduğu kadar öğretici bir yol izleme fırsatı buldu. Facebook ve Twitter uygulamalarının yanı sıra “Benden Ne Olur” viral çalışmasıyla öğrencilere ulaşan İzmir Ekonomi Üniversitesi, kampanya ile önemli bir başarı elde etti.
Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği tarafından gerçekleştirilen ödül töreninde İzmir Ekonomi Üniversitesi, Entegre İnteraktif Pazarlama Kampanyası’nda birincilik ödülü alırken aynı zamanda En Yaratıcı Doğrudan Pazarlama Uygulaması ödülünü de kazandı. Kampanya ödülünü İzmir Ekonomi Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Tunçdan Baltacıoğlu aldı.
"Benden Ne Olur" viralini izlemek için tıklayınız
HABER |TÜM HABERLER
Afet İletişimine ‘İzmir’ Modeli
İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde (İEÜ) görevli 4 akademisyen, küresel iklim değişikliğinin de etkisiyle sel, yangın, hortum ve deprem gibi doğal felaketlerin artması üzerine
Kariyer yolunda 3 günde 7 ziyaret
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, öğrencilerini mezun olmadan önce iş dünyasıyla tanıştırarak kariyer yolculuklarında onlara yeni fırsatlar sunmak
MIRA Creative Women in Labor Market" Erasmus+ Projesi'nin 2. Ulusötesi Toplantısı, İngiltere'nin Hull kentinde gerçekleşti.
İzmir Ekonomi Üniversitesi'ni temsilen ise Dekanımız Prof. Dr. Ebru Uzunoğlu ve Bölüm Başkanımız Doç. Dr. Selin Türkel toplantıda yer aldı.
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi'nin Nisan ayı toplantısı proje koordinatörü ve ortakların katılımıyla gerçekleşti. Proje sürecine ilişkin gelişmeler paylaşılırken, Mayıs
İletişim Araştırmaları Derneği (İLAD) tarafından 2020 yılında akredite edilmiş olan bölümümüz, ara değerlendirme sürecini başarıyla tamamlayarak toplam beş yıllık akreditasyona hak kazandı.
İletişim eğitimi konusunda Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından yetkilendirilen ulusal kalite güvence kuruluşu İLAD, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Programımızı beş yıl süreliğine
Amerika’da ‘İzmir’ gururu
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) mezunu Lena Çavuşoğlu, ailesinin sahibi olduğu firmada çalışmak yerine ‘Yurt dışında akademik kariyer yapacağım’ diyerek hayallerinin peşinden gitti,