İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
Dilek Özman’ın Bakışından Bütünleşik Pazarlama İletişimi
İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü son sınıf öğrencileri workshop dersi kapsamında Marka danışmanı ve eğitmen Dilek Özman ile bir araya geldi.
19 Ekim Cuma günü gerçekleştirilen workshop dersinde Halkla ilişkiler ve Reklamcılık bölümü öğrencileri marka danışmanı ve eğitmen Dilek Özman’ı ağırladı. Öğrencilere bütünleşik pazarlama iletişimi hakkında bilgiler veren Özman, birkaç başarılı reklam örneği de sundu.
Konuşmasına “pazarlama analitik zeka gerektiren bir daldır.” diyerek başlayan Özman, bütünleşik pazarlama iletişimi nedir, nasıl bir süreçtir ve araçları nelerdir soruları üzerine yoğunlaştı. Yaklaşık 2 saat son sınıf öğrencileriyle birlikte olan Özman; reklam süreci, konumlandırma, reklam ve reklam fikri konuları hakkında bilgiler vererek “doğru konumlandırma yapmak için müşterinizi ve tüketicinizi iyi tanıyor olmanız lazım.” dedi. Bunun yanında yaratıcı brief yazma hakkında da bilgiler veren
Özman, başarılı reklam yapmak için gerekli olan prensipler üzerinde durdu.
Konuşmasını “iyi reklamın arkasında ajanstan çok müşteri vardır” cümlesiyle sürdüren Özman, son olarak dijital medya ve Facebook Türkiye istatistikleri hakkında bilgiler verdi.
*Bu haber, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencisi Sevim Dişkaya tarafından yazılmıştır.
HABER |TÜM HABERLER
Afet İletişimine ‘İzmir’ Modeli
İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde (İEÜ) görevli 4 akademisyen, küresel iklim değişikliğinin de etkisiyle sel, yangın, hortum ve deprem gibi doğal felaketlerin artması üzerine
Kariyer yolunda 3 günde 7 ziyaret
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, öğrencilerini mezun olmadan önce iş dünyasıyla tanıştırarak kariyer yolculuklarında onlara yeni fırsatlar sunmak
MIRA Creative Women in Labor Market" Erasmus+ Projesi'nin 2. Ulusötesi Toplantısı, İngiltere'nin Hull kentinde gerçekleşti.
İzmir Ekonomi Üniversitesi'ni temsilen ise Dekanımız Prof. Dr. Ebru Uzunoğlu ve Bölüm Başkanımız Doç. Dr. Selin Türkel toplantıda yer aldı.
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi'nin Nisan ayı toplantısı proje koordinatörü ve ortakların katılımıyla gerçekleşti. Proje sürecine ilişkin gelişmeler paylaşılırken, Mayıs
İletişim Araştırmaları Derneği (İLAD) tarafından 2020 yılında akredite edilmiş olan bölümümüz, ara değerlendirme sürecini başarıyla tamamlayarak toplam beş yıllık akreditasyona hak kazandı.
İletişim eğitimi konusunda Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından yetkilendirilen ulusal kalite güvence kuruluşu İLAD, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Programımızı beş yıl süreliğine
Amerika’da ‘İzmir’ gururu
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) mezunu Lena Çavuşoğlu, ailesinin sahibi olduğu firmada çalışmak yerine ‘Yurt dışında akademik kariyer yapacağım’ diyerek hayallerinin peşinden gitti,