İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
Prof. Dr. Sevda Alankuş, Pazarlama İletişiminde Uygulamalı Atölye Dersine Konuk Oldu
İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Sevda Alankuş, Pazarlama İletişiminde Uygulamalı Atölye dersi kapsamında, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü son sınıf öğrencileriyle bir araya geldi. Prof. Dr. Alankuş, akademik kariyer konusundaki önerilerini aktarırken kendi hayatından örnekler verdi.
Alankuş, konuşmasında akademik kariyer için gerekli süreçlerden bahsetti. Bunun yanı sıra iletişim alanında akademik kariyer yapmak isteyen gençlere en önemli unsurun sevilen işin yapılması olduğunu belirterek "sevdiğiniz işi yapın" mesajını verdi.
Sözlerine “iletişim alanında kariyer yapmak, her yerde gözünüzün kulağınızın olması demektir” şeklinde devam eden Alankuş, iyi bir akademisyen olmak için özgür ve aynı zamanda yeni şeyler öğrenmeye açık olunması gerektiğini belirtti.
Son olarak akademisyen olma sürecinde tabuların bir kenara bırakılmasının çok önemli olduğunu vurgulayan Alankuş, konuşma sonrasında öğrencilerin sorularını cevapladı.
*Bu haber, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencisi Sevim Dişkaya tarafından yazılmıştır.
HABER |TÜM HABERLER
Afet İletişimine ‘İzmir’ Modeli
İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde (İEÜ) görevli 4 akademisyen, küresel iklim değişikliğinin de etkisiyle sel, yangın, hortum ve deprem gibi doğal felaketlerin artması üzerine
Kariyer yolunda 3 günde 7 ziyaret
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, öğrencilerini mezun olmadan önce iş dünyasıyla tanıştırarak kariyer yolculuklarında onlara yeni fırsatlar sunmak
MIRA Creative Women in Labor Market" Erasmus+ Projesi'nin 2. Ulusötesi Toplantısı, İngiltere'nin Hull kentinde gerçekleşti.
İzmir Ekonomi Üniversitesi'ni temsilen ise Dekanımız Prof. Dr. Ebru Uzunoğlu ve Bölüm Başkanımız Doç. Dr. Selin Türkel toplantıda yer aldı.
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi'nin Nisan ayı toplantısı proje koordinatörü ve ortakların katılımıyla gerçekleşti. Proje sürecine ilişkin gelişmeler paylaşılırken, Mayıs
İletişim Araştırmaları Derneği (İLAD) tarafından 2020 yılında akredite edilmiş olan bölümümüz, ara değerlendirme sürecini başarıyla tamamlayarak toplam beş yıllık akreditasyona hak kazandı.
İletişim eğitimi konusunda Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından yetkilendirilen ulusal kalite güvence kuruluşu İLAD, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Programımızı beş yıl süreliğine
Amerika’da ‘İzmir’ gururu
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) mezunu Lena Çavuşoğlu, ailesinin sahibi olduğu firmada çalışmak yerine ‘Yurt dışında akademik kariyer yapacağım’ diyerek hayallerinin peşinden gitti,