İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
İnci Holding Kurumsal İletişim Yöneticisi Ezgi Hıra Pazarlama İletişiminde Uygulamalı Atölye Dersine Konuk Oldu
Hıra, kurumsal iletişimi; kurum imajı veya itibar yönetimi, kurum içi iletişim, sosyal sorumluluk, sponsorluk, reklamlar, organizasyonlar ve kriz yönetimi gibi çeşitli başlıklar halinde değerlendirdi ve İnci Holding’in kurumsal iletişimi hakkında bilgilendirmelerde bulundu. Kurumu tanıtmak amacıyla çeşitli organizasyonlar ve etkinlikler yapıldığını söyleyen Hıra, özellikle 30. Yıl Şenliğini buna örnek olarak gösterdi. 30. Yıl Şenliğinin “Nesilden Nesile El Ele” temasını taşıdığını, bu temanında üç kuşak bir arada yetişen çalışanı gösterdiğini belirtti. Organizasyonda bütün medya mecralarının kullanılmaya çalışıldığını söyleyen Hıra, sosyal medyada da yer alındığını dile getirdi. Sosyal medya üzerinden Twitter aracılığıyla ilk kez kurumun tanıtımına yönelik organizasyonun gerçekleştirildiğini söyledi.
Ayrıca, 30. Yıl kuruluşunun iş ortaklarıyla İzmir Hilton otelinde genişletilmiş sinerji toplantısı adı altında kutlandığını söyleyen Hıra, yerel ve ulusal gazetelerin de bu toplantıda yer aldığını söyledi. Kurum içi iletişime de değinen Hıra, İnci’den Dergisi (Tüm paydaşlara ve Online olarak), Intranet, İ–Bülten (Aylık olarak tüm şirketlere), Toplumsal Mesaj Etkinliği ve Yeni Yıla Merhaba gibi etkinliklerle İnci Holding’in kurum içi iletişiminin gerçekleştirildiğini söyledi. Sosyal Sorumluluk ve Sponsorluğa da değinen Hıra, İncivak Vakfı ile birlikte öğrencilerin ihtiyaçlarının karşılandığını söyledi. Sponsorluk olarak da İzmir Sanat, İZDSO gibi kurumlarla yapılan işbirliklerinden bahsetti. Hıra, “İşinizi severek yaparsanız bir gün bile çalışmış hissetmezsiniz” diyerek konuşmasını tamamladı.
*Bu haber, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencisi Rıdvan Süslü tarafından yazılmıştır.
HABER |TÜM HABERLER
Afet İletişimine ‘İzmir’ Modeli
İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde (İEÜ) görevli 4 akademisyen, küresel iklim değişikliğinin de etkisiyle sel, yangın, hortum ve deprem gibi doğal felaketlerin artması üzerine
Kariyer yolunda 3 günde 7 ziyaret
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, öğrencilerini mezun olmadan önce iş dünyasıyla tanıştırarak kariyer yolculuklarında onlara yeni fırsatlar sunmak
MIRA Creative Women in Labor Market" Erasmus+ Projesi'nin 2. Ulusötesi Toplantısı, İngiltere'nin Hull kentinde gerçekleşti.
İzmir Ekonomi Üniversitesi'ni temsilen ise Dekanımız Prof. Dr. Ebru Uzunoğlu ve Bölüm Başkanımız Doç. Dr. Selin Türkel toplantıda yer aldı.
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi'nin Nisan ayı toplantısı proje koordinatörü ve ortakların katılımıyla gerçekleşti. Proje sürecine ilişkin gelişmeler paylaşılırken, Mayıs
İletişim Araştırmaları Derneği (İLAD) tarafından 2020 yılında akredite edilmiş olan bölümümüz, ara değerlendirme sürecini başarıyla tamamlayarak toplam beş yıllık akreditasyona hak kazandı.
İletişim eğitimi konusunda Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından yetkilendirilen ulusal kalite güvence kuruluşu İLAD, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Programımızı beş yıl süreliğine
Amerika’da ‘İzmir’ gururu
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) mezunu Lena Çavuşoğlu, ailesinin sahibi olduğu firmada çalışmak yerine ‘Yurt dışında akademik kariyer yapacağım’ diyerek hayallerinin peşinden gitti,