İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
Kanada Simon Fraser Üniversitesi’nden Prof. Dr. Robert Hackett İletişim Fakültesi öğrencileri ve öğretim üyeleri ile bir araya geliyor.
ROBERT A. HACKETT
School of Communication, Simon Fraser University, Burnaby
OCCUPY THE MEDIA! JOURNALISM FOR A WORLD IN CRISIS.
What kind(s) of journalism are appropriate to help global society address our era’s fundamental challenges – of environment and climate, conflict and governance, human rights and mass migrations, globalized poverty and inequality – challenges so interlinked and profound that they arguably constitute a crisis of global civilization? Criticisms of hegemonic (American) journalism abound – it legitimizes unjust power, trivializes public discourse, foments division and conflict. This talk moves beyond the critiques to sketch the outlines of positive alternatives, arguing for journalism as a crisis discipline, and paying particular attention to the contested concept of journalistic objectivity.
HABER |TÜM HABERLER
Afet İletişimine ‘İzmir’ Modeli
İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde (İEÜ) görevli 4 akademisyen, küresel iklim değişikliğinin de etkisiyle sel, yangın, hortum ve deprem gibi doğal felaketlerin artması üzerine
Kariyer yolunda 3 günde 7 ziyaret
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, öğrencilerini mezun olmadan önce iş dünyasıyla tanıştırarak kariyer yolculuklarında onlara yeni fırsatlar sunmak
MIRA Creative Women in Labor Market" Erasmus+ Projesi'nin 2. Ulusötesi Toplantısı, İngiltere'nin Hull kentinde gerçekleşti.
İzmir Ekonomi Üniversitesi'ni temsilen ise Dekanımız Prof. Dr. Ebru Uzunoğlu ve Bölüm Başkanımız Doç. Dr. Selin Türkel toplantıda yer aldı.
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi'nin Nisan ayı toplantısı proje koordinatörü ve ortakların katılımıyla gerçekleşti. Proje sürecine ilişkin gelişmeler paylaşılırken, Mayıs
İletişim Araştırmaları Derneği (İLAD) tarafından 2020 yılında akredite edilmiş olan bölümümüz, ara değerlendirme sürecini başarıyla tamamlayarak toplam beş yıllık akreditasyona hak kazandı.
İletişim eğitimi konusunda Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından yetkilendirilen ulusal kalite güvence kuruluşu İLAD, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Programımızı beş yıl süreliğine
Amerika’da ‘İzmir’ gururu
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) mezunu Lena Çavuşoğlu, ailesinin sahibi olduğu firmada çalışmak yerine ‘Yurt dışında akademik kariyer yapacağım’ diyerek hayallerinin peşinden gitti,