İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
Bayülgen “Marka”ları anlattı
İzmir Ekonomi Üniversitesi Halkla İlişkiler Kulübü, ‘‘Sohbet Zamanı’’ etkinliklerinin ilkini NEF Satış ve Pazarlama Direktörü Hakan Bayülgen ile 16 Mart Cuma günü İletişim Fakültesi Stüdyoları’nda gerçekleştirdi.
İletişim Fakültesi öğrencilerin yoğun katılımıyla başlayan etkinlik, Hakan Bayülgen’in başarı hikayesi ve ardından yaptığı sunum ile devam etti. Sunumda yer alan konu başlıkları ‘Marka Konumlandırma, Markalamada Yaratıcılık, Satış ve Pazarlama Stratejileri’ oldu. Konuşmasında markaların mavi bir okyanusta rekabet içinde olduğunu dile getiren Bayülgen, markaların farklılaşmasının ya yepyeni bir ürün yaratarak, ya da varolan ürünü değiştirerek yapılabileceğini söyledi.
Etkinliğin son kısmında, Hakan Bayülgen kendi deneyimlerinden yola çıkarak sektöre dair çeşitli örnekler verdi ve öğrencilerin yönelttiği soruları yanıtladı.
Halkla İlişkiler Kulübü’nden Begüm İntepeler, etkinlikten önce Bayülgen’le bir röportaj gerçekleştirdi:
http://iletisim.ieu.edu.tr/video/?p=1004
HABER |TÜM HABERLER
Afet İletişimine ‘İzmir’ Modeli
İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde (İEÜ) görevli 4 akademisyen, küresel iklim değişikliğinin de etkisiyle sel, yangın, hortum ve deprem gibi doğal felaketlerin artması üzerine
Kariyer yolunda 3 günde 7 ziyaret
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, öğrencilerini mezun olmadan önce iş dünyasıyla tanıştırarak kariyer yolculuklarında onlara yeni fırsatlar sunmak
MIRA Creative Women in Labor Market" Erasmus+ Projesi'nin 2. Ulusötesi Toplantısı, İngiltere'nin Hull kentinde gerçekleşti.
İzmir Ekonomi Üniversitesi'ni temsilen ise Dekanımız Prof. Dr. Ebru Uzunoğlu ve Bölüm Başkanımız Doç. Dr. Selin Türkel toplantıda yer aldı.
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi'nin Nisan ayı toplantısı proje koordinatörü ve ortakların katılımıyla gerçekleşti. Proje sürecine ilişkin gelişmeler paylaşılırken, Mayıs
İletişim Araştırmaları Derneği (İLAD) tarafından 2020 yılında akredite edilmiş olan bölümümüz, ara değerlendirme sürecini başarıyla tamamlayarak toplam beş yıllık akreditasyona hak kazandı.
İletişim eğitimi konusunda Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından yetkilendirilen ulusal kalite güvence kuruluşu İLAD, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Programımızı beş yıl süreliğine
Amerika’da ‘İzmir’ gururu
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) mezunu Lena Çavuşoğlu, ailesinin sahibi olduğu firmada çalışmak yerine ‘Yurt dışında akademik kariyer yapacağım’ diyerek hayallerinin peşinden gitti,