İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
Prof. Dr. Marwan Kraidy, Arap medyasını anlattı
Pennsylvania Üniversitesi Annenberg İletişim Okulu’ndan Prof. Dr. Marwan Kraidy, İletişim Fakültesi kolokyum serisinin konuğu oldu.
Kraidy, ‘Arap Müzik Videoları, Cinsellik ve Savaş’ başlıklı sunumu ile video klipler üzerinden ortaya çıkan kamusal söylemi anlattı. Yoğun kontrol altında yayın yapan devlet televizyonlarından uydu kanallarının yayıncılığına uzanan Arap medyasındaki değişimden yola çıkan Kraidy, televizyon kanallarının birçoğunun müzik videoları yayınladığını; güncel kliplerin de savaş, siyaset ve isyanı konu ederek kamunun gündemine girip tartışma yarattığını anlattı. Arap kökenli toplumlarda popüler olan müzik kliplerini etnografik yöntem, söylem analizi ve semiyotik analiz kullanarak inceleyen Kraidy, müzik videoları üzerinden oluşan tartışmaların üzerine yaptığı analizleri de aktardı.
Lisans öğrencileri ile de bir araya gelen ve ‘Arap İsyanları ve Medya’ konulu bir konuşma yapan Kraidy, İEU Haber Merkezi’nde Yrd.Doç.Dr. Yeşim Kaptan ile Arap medyası hakkında bir söyleşi de gerçekleştirdi. Kaptan’ın Kraidy ile yaptığı röportajı buradan izleyebilirsiniz.
HABER |TÜM HABERLER
Afet İletişimine ‘İzmir’ Modeli
İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde (İEÜ) görevli 4 akademisyen, küresel iklim değişikliğinin de etkisiyle sel, yangın, hortum ve deprem gibi doğal felaketlerin artması üzerine
Kariyer yolunda 3 günde 7 ziyaret
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, öğrencilerini mezun olmadan önce iş dünyasıyla tanıştırarak kariyer yolculuklarında onlara yeni fırsatlar sunmak
MIRA Creative Women in Labor Market" Erasmus+ Projesi'nin 2. Ulusötesi Toplantısı, İngiltere'nin Hull kentinde gerçekleşti.
İzmir Ekonomi Üniversitesi'ni temsilen ise Dekanımız Prof. Dr. Ebru Uzunoğlu ve Bölüm Başkanımız Doç. Dr. Selin Türkel toplantıda yer aldı.
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi'nin Nisan ayı toplantısı proje koordinatörü ve ortakların katılımıyla gerçekleşti. Proje sürecine ilişkin gelişmeler paylaşılırken, Mayıs
İletişim Araştırmaları Derneği (İLAD) tarafından 2020 yılında akredite edilmiş olan bölümümüz, ara değerlendirme sürecini başarıyla tamamlayarak toplam beş yıllık akreditasyona hak kazandı.
İletişim eğitimi konusunda Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından yetkilendirilen ulusal kalite güvence kuruluşu İLAD, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Programımızı beş yıl süreliğine
Amerika’da ‘İzmir’ gururu
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) mezunu Lena Çavuşoğlu, ailesinin sahibi olduğu firmada çalışmak yerine ‘Yurt dışında akademik kariyer yapacağım’ diyerek hayallerinin peşinden gitti,