İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
Son sınıflar iş dünyası ile buluşmaya devam ediyor
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü son sınıf öğrencilerine kariyer hedeflerini belirlemelerinde yardımcı olma amacını taşıyan Pazarlama İletişiminde Uygulamalı Atölye dersinin konukları; pazarlamadan araştırmaya, medya planlamadan dijital pazarlamaya değişik konuları öğrencilere aktardılar. Kariyerlerinin başında olan son sınıf öğrencilerine ışık tutan konuklar, bugüne kadar edindikleri deneyimleri, gerçekleştirdikleri kampanyaları, iş yaşamının gerçeklerini paylaştılar.
Bugüne kadar derse konuk olan katılımcılar, konuları ve çalıştıkları kurumlar şöyle:
Hakan Arı (Danışman) – Pazarlama
Fulya Alagöz ve Verda Sigura – IEU Kariyer Merkezi
Tunç Erdem (Carat) – Medya Planlama
Pelin Pelis (Orfis) – Pazarlama İletişimi
Elvan Oktar (Era Danışmanlık) – Araştırma
Görkem Kiter ve Dilek Saygın (Sanajans) – Müşteri İlişkileri ve Yaratıcılık
Simone Favaro – (Danışman) Sosyal Medya
Nüzhet Algüneş – (OMD) Medya Planlama
Tüm atölye dersi katılımcılarımıza Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü olarak değerli katkılarından ötürü teşekkür ederiz.
HABER |TÜM HABERLER
Afet İletişimine ‘İzmir’ Modeli
İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde (İEÜ) görevli 4 akademisyen, küresel iklim değişikliğinin de etkisiyle sel, yangın, hortum ve deprem gibi doğal felaketlerin artması üzerine
Kariyer yolunda 3 günde 7 ziyaret
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, öğrencilerini mezun olmadan önce iş dünyasıyla tanıştırarak kariyer yolculuklarında onlara yeni fırsatlar sunmak
MIRA Creative Women in Labor Market" Erasmus+ Projesi'nin 2. Ulusötesi Toplantısı, İngiltere'nin Hull kentinde gerçekleşti.
İzmir Ekonomi Üniversitesi'ni temsilen ise Dekanımız Prof. Dr. Ebru Uzunoğlu ve Bölüm Başkanımız Doç. Dr. Selin Türkel toplantıda yer aldı.
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi'nin Nisan ayı toplantısı proje koordinatörü ve ortakların katılımıyla gerçekleşti. Proje sürecine ilişkin gelişmeler paylaşılırken, Mayıs
İletişim Araştırmaları Derneği (İLAD) tarafından 2020 yılında akredite edilmiş olan bölümümüz, ara değerlendirme sürecini başarıyla tamamlayarak toplam beş yıllık akreditasyona hak kazandı.
İletişim eğitimi konusunda Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından yetkilendirilen ulusal kalite güvence kuruluşu İLAD, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Programımızı beş yıl süreliğine
Amerika’da ‘İzmir’ gururu
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) mezunu Lena Çavuşoğlu, ailesinin sahibi olduğu firmada çalışmak yerine ‘Yurt dışında akademik kariyer yapacağım’ diyerek hayallerinin peşinden gitti,