İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
Başarı ve ödüllerimiz
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nden “en iyi bildiri”
İzmir Ekonomi Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölüm Başkanı Yrd. Doç. Dr. Ebru Uzunoğlu, öğretim üyesi Yrd. Doç. Dr. Sema Misci Kip ve araştırma görevlisi Burcu Yaman tarafından yazılan “How Brand Messages Are Disseminated Through Blogger Endorsement: Descriptive Case Studies from Food Sector” başlıklı bildiri, 7 ülke 44 üniversiteden toplamda 54 bildirinin yer aldığı “10. Communication in the Millennium (CIM)” sempozyumunda “Best Paper” seçilerek en iyi bildiriler arasında yer almıştır. Öğretim üyelerimizin ve araştırma görevlimizin başarısını Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü olarak kutlarız.
2009 mezunlarımızın gururlandıran başarıları
Fabienne Filippucci’nin Marka Yöneticisi olarak görev aldığı Concept Ajans, 24. Kristal Elma ödüllerinde Şekerbank ve Elit Çikolata markaları ile Kristal Elma ödülünü kazandı.
Yönetmenliğini Rezan Yeşilbaş’ın yaptığı, kurgusunu Rezan Yeşilbaş’la 2009 mezunlarımızdan Buğra Dedeoğlu’nun birlikte tamamladığı “Sessiz/Be Deng”, 65. Cannes Film Festivali’nde en iyi kısa film ödülünü kazandı. Sessiz / Be Deng’de, 1984 yılında Diyarbakır’da tutuklu olan kocasına, cezaevi koşullarında yasak olmasına rağmen yeni bir çift ayakkabı götürmeye çalışan Zeynep’in hikayesi sade ve yalın bir dille anlatılıyor. Sessiz / Be Deng Cannes’da kısa film kategorisinde bugüne dek Türkiye ’den yarışan dördüncü film oldu.
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü olarak mezunlarımızın başarılarını kutlar, güzel haberlerinin devamını dileriz.
Haberin fotoğraflarına Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü e-bülteni PRA-Voice'un blogundan erişebilirsiniz.
HABER |TÜM HABERLER
Afet İletişimine ‘İzmir’ Modeli
İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde (İEÜ) görevli 4 akademisyen, küresel iklim değişikliğinin de etkisiyle sel, yangın, hortum ve deprem gibi doğal felaketlerin artması üzerine
Kariyer yolunda 3 günde 7 ziyaret
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, öğrencilerini mezun olmadan önce iş dünyasıyla tanıştırarak kariyer yolculuklarında onlara yeni fırsatlar sunmak
MIRA Creative Women in Labor Market" Erasmus+ Projesi'nin 2. Ulusötesi Toplantısı, İngiltere'nin Hull kentinde gerçekleşti.
İzmir Ekonomi Üniversitesi'ni temsilen ise Dekanımız Prof. Dr. Ebru Uzunoğlu ve Bölüm Başkanımız Doç. Dr. Selin Türkel toplantıda yer aldı.
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘İyilik’ projeleriyle fark yarattılar
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, dünyaca ünlü bir lastik markası (Continental) için ‘iyilik iletişimi’ temasıyla yaratıcı fikirler
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi
‘MIRA-İşgücü Piyasasında Yaratıcı Kadınlar’ adlı Erasmus+ Projesi'nin Nisan ayı toplantısı proje koordinatörü ve ortakların katılımıyla gerçekleşti. Proje sürecine ilişkin gelişmeler paylaşılırken, Mayıs
İletişim Araştırmaları Derneği (İLAD) tarafından 2020 yılında akredite edilmiş olan bölümümüz, ara değerlendirme sürecini başarıyla tamamlayarak toplam beş yıllık akreditasyona hak kazandı.
İletişim eğitimi konusunda Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından yetkilendirilen ulusal kalite güvence kuruluşu İLAD, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Programımızı beş yıl süreliğine
Amerika’da ‘İzmir’ gururu
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) mezunu Lena Çavuşoğlu, ailesinin sahibi olduğu firmada çalışmak yerine ‘Yurt dışında akademik kariyer yapacağım’ diyerek hayallerinin peşinden gitti,