İLETİŞİM FAKÜLTESİ

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık

 

 

SOSYAL MEDYA


 

İEU'de Öğrenim

Burslar

İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünyanın her yerinden gelen öğrencilerine, eğitim hayatlarını daha rahat tamamlayabilmeleri için burs olanakları sağlamaktadır. Ayrıntılı bilgi için tıklayınız. 

Çift Anadal Programları (ÇAP)

Üniversiteye kayıt oldukları bölüm/program(birinci anadal) dışında, başka bir bölümde de eş zamanlı olarak ders alıp ikinci bir lisans diplomasına sahip olmak üzere sürdürülen öğretim programıdır.

Öğrenimini üstün başarıyla yürüten öğrencilerimiz, Çift Anadal Programı (ÇAP)’nı da tamamladıklarında aynı zamanda başka bir dalda ikinci bir lisans diploması alabilirler.

Çift Anadal Programı(ÇAP)’na birinci anadal lisans öğreniminin en erken üçüncü, en geç beşinci yarıyıl başında başvurulabilir. Gerekli tüm bilgilere bu linkten ulaşabilirsiniz. 

Yandal Programları (YDP)

Üniversiteye kayıt oldukları bölüm/program(birinci anadal) dışında, başka bir bölümde belirli bir konuya yönelik sınırlı sayıda dersi almak suretiyle, başka bir dalda bilgilenmek amacıyla izlenilen derslerden oluşan sertifika programıdır.

Öğrenimini üstün başarıyla yürüten öğrencilerimiz, Yan Dal Programı (YDP)’nı da tamamladıklarında aynı zamanda başka bir dalda sertifika alabilirler.

Yan Dal Programı (YDP)’na, anadal lisans öğreniminin en erken üçüncü, en geç altıncı yarıyılı başında başvurabilir.
Gerekli tüm bilgilere bu linkten ulaşabilirsiniz. 


HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ ÇİFT ANADAL ve YAN DAL PROGRAMI KOORDİNATÖRÜ:

Sema Misçi KİP

E-mail: sema.misci@ieu.edu.tr

Telefon: 0 232 488 83 28


Stajlar

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü öğrencileri mezun olmadan önce, pazarlama iletişimi alanında en az 8 haftalık (4+4 hafta olmak üzere 2 firma ya da 8 hafta için tek firma) zorunlu stajlarını tamamlamakla yükümlüdür.

Bugüne kadar staj yapan öğrencilerimiz genellikle reklam ajansları, halkla ilişkiler ajansları, medya ajansları, dijital pazarlama ajansları, etkinlik yönetimi ajansları, reklamverenlerin pazarlama ya da kurumsal iletişim departmanları, oteller, televizyon kanalları, gazete ve dergilerde stajlarını  tamamlamışlardır.

Staj sürecinde öğrenciler, lisans düzeyinde aldıkları teori ve uygulamaya ilişkin bilgilerin iş hayatında nasıl kullanıldığını görmekte, mezun olduktan sonra çalışabilecekleri alanlar ve iş ortamı  hakkında bilgi sahibi olmakta, sektörde çalışan kişilerle tanışarak farklı bağlantılar kurabilmektedir. Sonuç olarak; staj, öğrencileri iş hayatına hazırlamada önemli bir rol oynamaktadır.

Yapacağınız staj hakkında tüm detaylı bilgilere bu linkten ulaşabilirsiniz.

Şimdiye kadar Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencilerinin staj yaptıkları yerleri görmek için tıklayınız.


Erasmus

ERASMUS Programının amacı, Avrupa’da yüksek öğretimin kalitesini artırmak ve Avrupa boyutunu güçlendirmektir. Bu hedef, Avrupa’nın değişik ülkelerindeki iyi uygulamaları Avrupa’nın bütününün istifadesine sunmak olarak özetlenebilir.

ERASMUS programı, belirtilen amaçları;

- Üniversiteler arasında ülkelerarası işbirliğini teşvik etmek,
- Öğrencilerin ve eğitimcilerin Avrupa’da karşılıklı değişimini sağlamak,
- Programa katılan ülkelerdeki çalışmaların ve alınan derecelerin akademik olarak tanınması ve şeffaflığın gelişmesine katkıda bulunarak gerçekleştirmeye çalışmaktadır.

ERASMUS NEDİR?

ERASMUS ANLAŞMALARI VE KONTENJANLAR

ERASMUS ÖĞRENCİ ÖĞRENİM HAREKETLİLİĞİ

ERASMUS DERS VERME HAREKETLİLİĞİ

ERASMUS PERSONEL EĞİTİMİ HAREKETLİLİĞİ

ERASMUS ÖĞRENCİLERİ İÇİN AKADEMİK VE İDARİ BİLGİLER

 

HABERLER