İLETİŞİM FAKÜLTESİ

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık

 

 

SOSYAL MEDYA


 

Hakkımızda

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü ders programında, ilk iki yılda öğrencilerimiz matematik, doğa bilimleri, toplum bilimleri, iktisadi bilimler gibi temel alanları kapsayan “Genel Eğitim Dersleri” havuzundan seçtikleri derslerle üniversite eğitiminin toplumsal ve bilişsel kazanımlarını elde ediyor. Aynı zamanda iletişim alanındaki bilgi ve becerilerini arttıracak temel alan derslerini de ilk iki yılda tamamlayan öğrencilerimiz, üçüncü ve dördüncü sınıfta halkla ilişkiler ve reklamcılık alanında uzmanlaşıyor. Bölümümüzde "Reklam Yazarlığı", "Medya İlişkileri", "Medya Planlama ve Satın Alma", "Stratejik Halkla İlişkiler", "İletişim Ajansı", "Halkla İlişkilerde Yazım" gibi dersler ile hem kurumsal iletişim hem pazarlama iletişimi alanı hakkında kapsamlı bir içerik sunuluyor. Öğrencilerimizin stüdyolarımızda beceriler ve uygulamaya yönelik deneyim kazanmaları için en üst düzey çabayı sarf ediyoruz. Bu nedenle uygulamalı derslerin birçoğu stüdyolarda gerçekleştiriliyor. Örneğin son sınıf öğrencileri, iletişim kampanyalarını kurguladıkları derslerde, stüdyolarımızda konuk ettiğimiz gerçek müşterilere sunum yaparak henüz mezun olmadan gelecekteki işverenleriyle temasa geçme fırsatı yakalıyor. Ayrıca öğrenciler seçmeli dersler sayesinde ihtiyaçlarına, ilgi alanlarına ve hedeflerine uygun olarak kendi programlarını kendileri şekillendirebiliyorlar. 


web_sapka

 

Öğrencilerimiz kamu kuruluşları ve özel sektörde çeşitli pozisyonlarda iş imkânına veya akademik kariyer yapma fırsatına sahiptir. Mezunlarımız iletişim uzmanı, halkla ilişkiler ve reklamcılık uzmanı, kurumsal iletişim uzmanı, marka yöneticisi, pazarlama iletişimi koordinatörü olarak çalışıyorlar. Ayrıca mezunlarımız reklam ajanslarında, halkla ilişkiler ajanslarında, medya planlama şirketlerinde ve dijital iletişim ajanslarında da çalışabiliyorlar.

 

 

HABERLER